La 16.4.2011 HIFK-Blues 3. finaaliottelu

  • 29 756
  • 99

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Klo 18.30 pudotetaan kiekko Nordiksella jäähän, kun on ensin laulettu Maamme-laulu, tietenkin. Peli alkaa ja HIFK joko prässää tai laita trapin odottelemaan, että Blues saa kiekottelunsa tehtyä omassa päässä. Kuviot lienevät jäällä tutut entiset, periksi ei anneta ja parempi voittaa. Peli näyttää miten pelataan, joten ei siitä sen enempää n. 23 tuntia ennen ottelua.

Blues lähtee peliin niin, että tämä on espoolaisille jo 1. kuolemanpeli, on se, vaikka mitä väitettäisiin. 3-0 ottelusarjassa ja HIFK juhlii mestaruutta, vaikka häviäisi sen jälkeen 1 tai 2 peliä Bluesille. Näin näen asian ja saa olla eri mieltä. Jos taas Blues voittaa huomisen ottelun, niin saatetaan nähdä jopa 6-7 pelin sarja. Itse en usko, että Blues vie missäään vaiheessa sarjaa neljää voittoa peräkkäin, joten uskon Bluesin mestaruteen enää voitoin 4-3. En siis pidä HIFK:n joukkuetta jo varmana mestarina v. 2011 sm-liigassa, ennen huomisen illan peliä.

HTT kertoo, että Petrell pelaa huomenna. En ole ehtinyt tänään mistään varmistamaan onko totta tai tarua, mutta huomenna viimeistään sekin asia varmistuu. Petrell terveenä olisi hyvä vahvistus HIFK:lle, vaikka Wärn onkin stuntannut Lennua ihan ok. Muutaman kerran se on kyllä näkynyt, että Petrell puuttuu kokoonpanosta kahdessa ensimmäisessä pelissä. Kerran Wärn melkein pääsi läpiajoon 1. pelissä ja silloin kävi mielessä, että Petrell olisi kevään 2011 vireessään kyllä jättänyt Bluesin pakin ihan helposti taakseen, toisin kuin Wärn. Samoin ilman Petrelliä HIFK pelaa aika ajoin ylivoimaa niin, ettei kukaan mene kunnolla maskimieheksi maalille ja se ei ole ikinä hyvä juttu. Wärn on pelannut hyvin, joten en moiti hänen pelaamistaan yhtään, kun kehun Petrelliä esim. Lukko-sarjan peliesityksistä.

Blues tulee huomiseen peliin varmaan entistä kovemmalla latingilla ja nyt laitetaan kaikki likoon mitä pelaajista lähtee. Ei HIFK voittoa saa helpolla, mutta lähtee tietysti selkeänä suosikkina huomiseen otteluun.

Huomenna on taas hieno kiekkoilta Nordiksella. Lauantai-ilta ja loppuunmyyty finaalipeli Nordiksella, ei hassumpaa.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Pienen palauttavan tauon jälkeen täytyy palata asiaan.

IFK:n kaksi voittoa eivät olleet minulle yllätys. Meni ihan "suunnitelman mukaan".

Mutta nyt on tosipaikka Bluesilla. "Voitto tai kuolema". Tällainen asetelma sopiikin spartalaisille hyvin. Kipinä on ollut kadoksissa ja tästähän sen on löydyttävä.

Blues nousi aikoinaan Jokereita vastaan 1-3 tappioasemasta finaaliin. Silloinen Jokerit oli todella kova jengi, tosin myös Blues oli parempi, mitä nyt. Kaatoi jopa IFK:n puolivälierissä 4-1.

IFK:n kova puolustuspeli on ollut Bluesille myrkkyä. IFK ei ole aliarvioinut Bluesia niin kuin teki Ässät ja JYP. Kun IFK:lla nyt on jo kaksi voittoa alla, "nakit alkavat kiehua" pelaajien mielissä ja siihen soppaan Bluesilla on saumaa iskeä.

Nyt otetaan taas Matikaisesta mittaa agitaattorina.

Mutta pääasia, Bluesin voiton lisäksi on, että saadaan aikaan kunnon menoa ja melskettä. Eli ei mitään tylsää pelikirjakiekkoa!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Tällainen asetelma sopiikin spartalaisille hyvin.

Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun, kun aukaisin tänään illalla teksti- tv:n ja urheilusivuilla oli otsikko "HIFK ja Sparta 2. finaalissa". Tuo spartalaisuus on jo niin vakiintunut termi, että oikeasti pyöri iso pyörä muutaman sekunnin murto- osan tyhjää, ennen kuin pääsi jyvälle hommasta, eli naisten käsipalloahan siellä pelattiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Huomenna on taas hieno kiekkoilta Nordiksella. Lauantai-ilta ja loppuunmyyty finaalipeli Nordiksella, ei hassumpaa.

Huomenna on hieno kevätpäivä ja ilta huipentaa sen. Melua ei tule puuttumaan, eiköhän viinanmyyntikin ole aika tapissa. Ottamatta siihen kantaa onko se hyvä vai huono aion itsekin olla ihan reilussa humalassa.

Ei sinne mennä analysoimaan vaan huutamaan.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Kiitos Johannes, hyvä avaus.

Kaikkihan lähtee kuolemanpeliasetelmasta Bluesille. Tappio ja selkäsauna odottaa, voitto ja ollaan mukana. HIFK voi luottaa omaan peliinsä ja antaa naapurin tehdä aloite. Loppunmyyty kotihalli, lauantaipeli, finaalit.

KJ-Matikainen
Riksman-Tarkki
Liivik-Varakas
Kankaanperä-Sailio
HIFK:n nelonen- kuka vaan
HIFK-Karalahti

Tässä minun mielestäni parit tanssiin, kaikissa edge nordikselle.

Aivan uskomaton kotimainen jääkiekkoilta tiedossa.
 

Ekonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Blues, Honka
Meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun, kun aukaisin tänään illalla teksti- tv:n ja urheilusivuilla oli otsikko "HIFK ja Sparta 2. finaalissa". Tuo spartalaisuus on jo niin vakiintunut termi, että oikeasti pyöri iso pyörä muutaman sekunnin murto- osan tyhjää, ennen kuin pääsi jyvälle hommasta, eli naisten käsipalloahan siellä pelattiin.

Ihan just tällaista asennetta IFK:lta eli Helsingin Tovereilta odotankin! Maamme-laulun sijasta voitaisiinkin soitella/laulaa "Vanhat Toverit".
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Mielenkiintoista nähdä paskovatko tuomarit taas housuihinsa ja missä vireessä on Märkä-Rätti(ent. Märkä-Simo). Vinkkinä Tikin legendaarinen" Pidä pää ylhäällä, koko ilta tulee". Tiki itse ja otteluvalvoja jo totesivat tilanteen, HIFK kiittää och tackar kuitenkin.

Aika paha paikka Bluesilla, ans kattoo miten menee.
 

RoopeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pieni valmisteleva pohdinta

Jahas ! Se on sitten pelipäivä, vaikka ensin pitää mennä nukkumaan....:o)

HIFK vie taas tämän pelin, se tuntuu jotenkin vain niin selvältä. Blues ei ole vielä kertaakaan päässyt sisään peliin, (tai sen ytimeen kuten Petsku sanoo). HIFK.n tiivis paketti on myrkkyä Bluesin keskinkertaiselle hyökkäykselle.

Toisaalta en usko, että HIFK vie tämän sarjan 4-0, Blues saa yhden voiton, ja se ollee siten maanantaiottelu böndellä. Se onkin ihan kiva juttu niin saadaan mestaruusjuhlat keskiviikoksi stadiin.

Olen aika varma siitä, että keskiviikko on juhlapäivä. Kävin tänään kaupassa ja nakkipaketeissa luki "viimeinen käyttöpäivä 20.4"....:o). Ketsupit, sinapit ja kaljat odottavatkin jo jääkaapissa.

Tulee tiukka peli, muutama nokkapokka ja kahden maalin voitto, jossa se vika menee tyhjiin.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Kyllä Blues erittäin kovassa paikassa on, lauantai-ilta, täysi Nordis ja IFK johtaa sarjaa 2-0. Vielä jos Lennu palaisi, niin ei kyllä helpolla irtoa voitto IFK:n pyhätöstä.

Uskoisin, että mitään niin kovin oleellista muutosta pelin kulkuun ei tule, Blues pysyy 5-5 pelissä mukana, mutta henkilökohtainen taito kääntää pelin ylivoimien kautta IFK:lle. Sitten oltaisiinkin jo lähellä, erittäin lähellä.....no, ei muuta kun rotsi kiinni ja kohti huomista.

GO IFK
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Näen asian niin, että Blues voittaa joko tämän kolmannen tai viimeistään neljännen. Itse asiassa toivonkin niin, että pääsen keskiviikkona nordikselle heittelemään nakkeja jäälle. Ja tämä siis jos radikaaleja muutoksia ei tapahdu. Tällä hetkellä IFK on vain liian kova pala Bluesille, varsinkin pitkässä juoksussa. Luotto on helvetin kova, enkä millään usko että tätä enää ryssittäisiin.

Sarjan kolmas kotipeli, toivottavasti saan itsekin jostain lipun revittyä. Eteenpäin IFK.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Vinkkinä Tikin legendaarinen" Pidä pää ylhäällä, koko ilta tulee". Tiki itse ja otteluvalvoja jo totesivat tilanteen, HIFK kiittää och tackar kuitenkin.

Totta, tämän voisi nimenomaan kertoa yhdelle Jokereiden pelaajista, muuan AJ Niemi voisi ottaa tuosta hiukan oppia?! Mites noi hiekkakakut edistyy hietsussa?

HIFK:lla on etu jokaisella pelin osa-alueella. Joukkue on pelannut todella kurinalaisesti ja tuon on lähinnä huvittavaa, että Blues-pelaajat itkevät Kankaaperän tappeluhalukkuudesta. Sehän on fiksun pelaajan merkki, kun ei lähdä mukaan noihin säälittäviin haastoihin, koska niistä olisi vain hyötyä Blues-pelaajien rintakarvojen kasvatusyritykseen. Sailion ja Karalahden toimintaa seuraan mielenkiinnolla, muut eivät kauheasti kiinnosta Bluesista, nämä pelaajat saattavat töhöillä tänään jotain?!

HIFK:sta, nelosketju on ollut hienossa vireessä, mikä ei kyllä ole mikään yllätys, tulisiko Nyholmille kolmas maali, kolmannessa ottelussa? HIFK on pystynyt loistavasti keskittymään oikeaan aikamuotoon, eivät asioiden edelle ja tänään sama homma jatkuu. Halli on täynnä punaista ja lauantai-ilta hoitaa oman osuutensa, tunnelma tulee olemaan mahtava.

HIFK voittaa joko 2-0 tai 6-1.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Taas tötistään. Ei nämä jännityksen ensi oireet millään parane, vain katsomalla. Nyt vaan helvetisti meteliä halliin ja pistetään tämä homma neljästä poikki!
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Nyt vaan helvetisti meteliä halliin ja pistetään tämä homma neljästä poikki!
Meteliä tai ei, neljästä poikki nämä sarjat ovat joka tapauksessa.

Tänään on kyllä mielenkiintoinen ottelu, koska Blues on todellakin pakkovoiton edessä. Jos HIFK voittaa, homma on förbi mutta jos Blues saisi voiton napattua tänään, näkisimme ehkä vielä todellisen taistelun pytystä.
 
Paluu vanhaan

Kun espoolaisten tie finaaleihin selvisi, muuttui asema altavastaajasta toiseksi finalistiksi. Enää ei voitu olla poikaporukalla haastajia vaan kaikki alkoivat odottaa tuhkimotarinan viimeistä näytöstä. Nyt stadin kingit on tyrmänny meidät jo kaksi kertaa ja kaikki odottavat, että voitot on 3-0 kun hirveässä darrassa tärisevillä käsillä sunnuntaiaamuna hapuilee yrjöisen kaukosäätimen käteen ihan vain tarkistaakseen miten illan ottelussa tapahtuikaan.

Vielä kun pelataan bunkkerissa, Petrell palannee, lauantai-ilta ja halli on täynnä punaisiin pukeutuneita kotijoukkueen kannattajia, eihän Bluessilla ole mitään mahdollisuuksia! Niinkuin ei ollut myöskään 12.3., 15.3., 18.3, 21.3., 31.3. ja 8.4.

Voitot tämän illan jälkeen 2-1, alkais jo!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Bluesilla on mahdollisuutensa. Sanotaan mitä sanotaan, niin olisi aika kohtuutonkin vaatimus ajatella, että HIFK ei mukamas tulisi mahdollisesti kauden viimeiseen himamatsiinsa hieman rehvakkaalla asenteella. Ei haittaa, jos tämä tuottaa maaleja alkuun. Saa tullakin, nyt on kenties tosiaan laitimmainen kerta tarjota kiekkohuumaa kotiyleisölle ja eiköhän HIFK lähde täysillä peliin. Mutta enpä ihmettelisi sitäkään, että HIFK vetää innoissaan turhan paljon jäähyjä alkuun. Toisaalta Bluesin yv on ollut skeidaa. Jos tää menee 3-0:aan, maanantaista tulee pelkkä muodollisuus. Jos taas Blues kaventaa 2-1:een, mielenkiinto lisääntyy, mutta en millään usko ison kuvan muuttuvan niin, että Blues ajaisi ohi. Korostan - siis tähän mennessä nähdyn perusteella. HIFK tekee enemmän laatupaikkoja ja omaa todella paljon paremman yv:n ja av:n.

Mulla ei ole käsitys Robinsonin asemasta Bluesissa. Onko hän suosittu ja haluttu pelaaja jäälle? Mun silmiini Robinson oli viimeksi juuri niitä pelaajia, joilla rupeaa selkä suoristumaan liian helposti. Korjatkaa, jos olen väärässä. Itse toki hommasin aikanaan duunimenon tälle illalle hevonkuuseen ja taidan jäädä Jimin jälkilähetyksen varaan. Maanantaina onneksi on tiketit Esboseen.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Jotenkin on sellainen fiilis, että tänään Blues hoitaa voiton ja maanantaille pedataan todella isoa peliä sarjan jatkon kannalta. Itseluottamus ei ole kuitenkaan ihan aukoton, paljon on kysymysmerkkejä ilmassa.

Muutenkaan en oikein osaa ennakoida sitä, miten IFK lähtee otteluun. Helppoa olisi sanoa, että IFK lähtee karvaamaan kovalla kahden miehen prässillä, pelaa omat hyökkäyksensä nopeasti eteenpäin ja ajaa maalille voimalla - ja siinä sivussa taklaa kaikkea, mikä liikkuu. En kuitenkaan usko tähän, koska kyllä IFK tietää, että tuolla tavalla pelaamalla vaan pelaavat Bluesin pussiin - tai tuolla taktiikalla se peli pitää ratkaista heti kättelyssä. En myöskään osaa sanoa yhtään, miten Blues lähtee pelaamaan. Bluesille olisi parasta lähteä pelaamaan samoilla aseilla, millä aikaisemmat vastustajat on kaatunut - ainakin mikäli IFK tulee edellä mainitulla tavalla otteluun. Voi kuitenkin hyvin olla, että Blues on se prässäävämpi alussa ja IFK vain odottaa mahdollisuutta niskalaukaukseen, mikä taas sillä tavalla on hyvinkin mahdollista. Mutta todellakaan - ei oikein tiedä, mitä tässä odottaisi näkevänsä. Kyllä sen sitten 18.30 alkaen viimeistään näkee, mitä edessä on.

Alkaisi vaan jo, pääsisi tästä epätietoisuuden ja jännittämisen sekoittamasta fiiliksestä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Levollisin mielin hallille viettämään hienoa lauantai-iltaa. Tulos ei huoleta suuntaan eikä toiseen. IFK on näyttänyt että se pystyy voittamaan mestaruuden jos haluaa ja he tekevät sen myös jos OIKEASTI haluavat. Mikäli he perseilevät tälläisen kauden ja pleijareiden jälkeen vielä pokaalin Espooseen, se pitää vaan hyväksyä. Turha siitä on stressata. Luotto on kasvanut tähän joukkueeseen niin kovaksi, että enää ei osaa jännittää. Normaaleja pieniä positiivisia perhosia on vatsassa pari toukkaa, mutta ne eivät jännitä voittoa tai tappiota, vaan sitä hienoa fiilistä joka tällä hetkellä vallitsee. Tää on meidän IFK.

4-3 tänään jatkoilla voittaa toinen joukkue.
 

Kyjy

Jäsen
Voitto tai kuolema, tästä tänään kyse.

Kaksi ensimmäistä ottelua meni täysin IFK:lle. Niiden pohjalta näyttäisi sarjasta tulevan lyhyt, mutta Ajokoirat ovat tänä keväänä yllättäneet kerta toisensa jälkeen. Esim. toinen kotiottelu Ässiä vastaan oli todella surkea ja näytti siltä, että sarja kääntyi silloin odotettuun suuntaan. No, näin ei käynyt ja finaalissa ollaan.

Nokka on kyllä vienyt valmentajien taktista kisaa virittämällä keskialueen trapin sillä aikaa kun Ajokoirat passailee omalla alueella. Saas nähä reagoiko Petu tähän jotenkin.

Mulla ei ole käsitys Robinsonin asemasta Bluesissa. Onko hän suosittu ja haluttu pelaaja jäälle? Mun silmiini Robinson oli viimeksi juuri niitä pelaajia, joilla rupeaa selkä suoristumaan liian helposti. Korjatkaa, jos olen väärässä. Itse toki hommasin aikanaan duunimenon tälle illalle hevonkuuseen ja taidan jäädä Jimin jälkilähetyksen varaan. Maanantaina onneksi on tiketit Esboseen.

Robinson lienee fanien piirissä pidetty kaveri käsistään johtuen. Hän on järkännyt jokaisessa näkemässäni pelissä tuhannen taalan paikkoja ketjukavereilleen (tosin maaleja ei niistä juurikaan ole syntynyt....). Taakkana on ihmeelliset kiekonmenetykset ja puutteellinen pelisysteemiin sitoutuminen, mikä Petun joukkueessa tarkoittaa penkkiä. Toivottavasti pelaa tänään.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
En usko, että HIFK tai sen kannattajat lähtee illan peliin takki auki. Jokerit johti 2-0 vastaavassa tilanteessa ottelusarjaa, mutta HIFK meni jatkoon 4-3. Blues voi tehdä saman HIFK:lle, ihan hyvin. Koko ajan olen sanonut kaikille, jotka eivät tosin halua kuunnella, että 3. peli on se ottelu, jolloin lopullinen taistelu mestaruudesta alkaa, on tilanne 2-0, 1-1 tai 0-2, kahden pelin jälkeen. Olen tietysti onnellinen, että HIFK johtaa nyt 2-0, koska meille riittää 2/5 voittoa mestaruuteen ja Blues tarvitsee 4/5 voittoa, joka on paljon vaikeampi tehtävä kuin HIFK:n osa, matkalla mestaruuteen ja nyt en taas sanonut, että HIFK on jo varma mestari v. 2011.
 
Viimeksi muokattu:

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Ilmeisesti tänään tekee paluun levännyt ja nälkäinen laitahyökkääjä, jonka kevyttä luistelua ja painavaa taklauspeliä HIFK varmasti tarvitsee tässä illan "Saturday night feverissä".

Mikäli Petrell palaa, siirtynee Turo pukuosastolle. Leveyttä löytyy, koska Turre on pelannut hienosti ja eihän miestä pois haluaisi siirtää.

Pakisto pysyy ennallaan, ei ole Melartille paikkaa tällä hetkellä koska me ehdimme paremmin pois Bluesin paineen alta hyväksi todetulla kuusikolla ja hanskat eivät näissä peleissä juurikaan tipu.

JP-MG-VP
Kille-PW-Lennu
Wärn-Töykkälä-Ahtola
Bobby-Simo-Pöysti

tai

JP-MG-VP
Kille-PW-Wärn
Turre-Töykkälä-Ahtola
Bobby-Simo-Pöysti

Loistavaa iltaa odottaen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos Petrell palaa, niin on Jalonen haastavan tehtävän edessä. Kuka ulos kokoonpanosta? Itse olin yhdessä vaiheessa sitä mieltä, että Turre ei kuulu kokoonpanoon ja Wärnin paikka on olla siellä, mutta nyt kun on aikaa kulunut ja pelejä pelattu enemmän, niin kyllä minä melkein sanon että vaikka Wärnikin on pelannut hyvin, niin silti Järvinen jatkakoon, ainakin tänään. Pistää itsensä kyllä ihan sataprosenttisesti likoon joka vaihdossa (ei sillä, etteikö Wärn pistäisi). Turrella tuntuu olevan kuitenkin nyt kova meininki päällä. Itse lähtisin samalla kokoonpanolla mitä oli viimeisessä Lukko pelissä, eli Petrell kakkoseen ja Wärn katsomoon. Espoossa voi sitten Turren laittaa katsomoon ja Wärn pelaamaan. Rotaatiota.
 

Jeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Matsiin, totta mooses! Pari pointtia:

1. Joko Kojo (Timo Tapio Kojo, ei Nokka) pääsee laulamaan maamme-laulun? Olis jo aika.
2. Ketkä tuomaroivat? Nyt on seeproilla näytön paikka.
3. Jos IFK vie, tuleeko valitettava ylilyönti?
4. Palaako Blues tasolleen?
5. Palaako IFK tasolleen?
6. Jos lähden erän puolivälissä tiskille, saanko juoman alle puolen tunnin?

Lisäksi olen kuullut, että hallilla esitetään video! Oikeesti! Sådana har vi inte i Esbo ännu. Jos niin käy, lupaan taputtaa seisaallani vedet liikutuksesta silmissä, päästäen itkunsekaista, onnellista ulinaa. Siis oikea video, ei juma!
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Lisäksi olen kuullut, että hallilla esitetään video! Oikeesti! Sådana har vi inte i Esbo ännu. Jos niin käy, lupaan taputtaa seisaallani vedet liikutuksesta silmissä, päästäen itkunsekaista, onnellista ulinaa. Siis oikea video, ei juma!

Kyllä, Penan jäämistöistä faksin vierestä löytyneellä videonauhurilla soitetaan. Hattu pois vaan ja nessua esille.

Mitä tulee itse peliin, niin kaikki mahdollinen lienee tässä ketjussa jo sanottu. Ratkaisun hetket ovat käsillä. Kolmen ottelun takaa-ajoasema olisi Espoolle luonnollisesti jo tosi kova paikka.

Itse odotan kovaa ja rehtiä peliä. Ja luonnollisesti oman joukkueen voittoa. Mielenkiintoista nähdä, pelaako Petrell ja onko loukkaantumishässäkällä ollut vaikutusta hänen peliinsä.
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hallille tottakai. Hifkillä on nyt 6 peräkkäistä pudotuspelivoittoa. Se ei enää ole sattumaa. Joukkue pelaa todella hyvää kiekkoa. Bluesin mahdollisuus on siinä, että pelistä tulee vähämaalinen ja, että Blues tekee avausmaalin. Jotain uskoisin tapahtuvan myös pelin fyysisellä puolella. Häviöllä olevalta joukkueelta luultavasti tulee jonkunlainen ylilyönti. Tuskin maltan odottaa. Nyt pizzalle ja kaljalle. Go IFK!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK tänään

Peltonen - Granlund - Haataja
Järventie - Kankaanperä

Kuhta - Wirtanen - Wärn
Vallin - Kousa

Ahtola - Töykkälä - Järvinen
Söderholm - Kurvinen

Nyholm - Liivik - Pöysti

Riksman
(Lundell)

Näillä mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös