Ei todellaakaan mitään järkeä tuomaroinneissa, varsinkaan siinä 5+20:ssä. Eikä tuo Talajankaan kakkonen mikään varsin selkeä ollut. Perin ihmeellistä tuomarointia, saapa nähdä mitä tästä vielä seuraa...Anteeksi mutta mitä vittua tapahtuu Mikkelissä? Niemi suihkuun jalkapyyhkäisystä joka ei ollut jalkapyyhkäisyä nähnytkään ja Talajalla vielä kakkonen ison rangaistuksen aikana kun vähän koputtelee mailalla housunlahkeita karvatessa. Niin ja päälle vielä käytösrangaistus. Eli Sportilta yksi kaveri suihkuun ja kolme jäähyaitioon käytännössä samasta tilanteesta, wtf???
Mä häpeän.. mä häpeän!!!!Kauden naurettavin 5+20 nähtiin Mikkelissä. Pankaa nämä pellehernannit vastuuseen näistä!
En nyt tiedä, onko kentällä erityisemmin tunteet pinnassa, mutta yleisössä tuntuu ja kuulostaa olevan. Kolikoiden heittely jäälle on kyllä säälittävää toimintaa oli tilanne mikä tahansa jäällä.Yllättävänkin kuumaan peliin ainekset Porissa, odotin itse että repeäisi kunnolla kahden maalin jälkeen.
Ei ole KalPakaan juuri sen parempi ollut. Kertoo jotain ottelun tasosta, kun jäähyilyyn asti JYP vaikutti jopa kiekollisesti paremmalta.Olipahn ihan vitun huonoa jääkiekkoa Jypiltä. Ihme jos ei olla viivan alapuolella tämän illan jälkeen
Vahalahdesta insert Teliatv:ssä. Vahalahti puhuu niin tekstit päällä? Sori offtopic.
Luulin, että meitä muita varten.Turkulaisia varten.
Ei todellaakaan mitään järkeä tuomaroinneissa, varsinkaan siinä 5+20:ssä. Eikä tuo Talajankaan kakkonen mikään varsin selkeä ollut. Perin ihmeellistä tuomarointia, saapa nähdä mitä tästä vielä seuraa...
Joo, ei näitä ehdi jäädä sen kummemmin miettimään, sen verran kiire takoa noitarummulla nunnukalailaata ja paukutella saamelaishenkseleitä. Ja porokin pitää ruokkia erätauolla!Samalta kaverilta tulee niin mautonta ja mielestään kai hauskaa juttua, ettei tuossa ollut mitään uutta. Raportointikaan ei näköjään auta, kun ei ole tullut pelikieltoa. Kannattaa vain ignoorata.
Junno ja ne ruskeet kirjekuoret.Kärpillä mukava tuomarietu.
Taitaa olla myös materiaalietu melkoinen.Kärpillä mukava tuomarietu.