La 15.9.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 56 430
  • 714

LiutunLätty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuinka paljon olet laittamaan euroja tiskiin väitteesi painoksi?

Kyllähän kun kauden aikana tarpeeksi usein noin toteaa, välillä osuu väkisinkin.
Sinun kommenttisi on niin huumori osastoa noiden mestis kommenttien jälkeen, että jätän ne vastedes ihan omaan arvoonsa. Viihdyttävää ottelua sinullekin.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksei nyt nähty kattokamerasta kuvaa?? Noh, 4-4 se on tärkeintä.
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hetkinen, olenko ainut jolla Lahen matsi näkyy 4:3 kuvasuhteella? Muut ottelut näkyy normaalisti, tosin jokainen näkyy ”väärältä kanavapaikalta”.

Muutenhan tätä ylijuoksua kyllä katselee putkitelkkarilaadullakin.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Oulun pelin parempi Leskinen tekee maalin.

Ei ollutkaan Leskinen, mun moka. Kuitenkin tekee pisteen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
GYYYYYYYYTMERIIII
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
13.57 pelattu, Pelicansille jäähy. Manuel Ganahl istuu. Tähän nyt kavennus niin ei tämä peli sittenkään vielä ole ratkennut.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Rautakorpi harjoituttaa kilpikonnaa heti kauden alussa. Kerhoa vastaan ei tarvitsisi. Ihmeellisen passiivista touhua. Heljanko hoitaa.

Kato johdetaan niin voidaan alkaa pelaamaan aikaa ja odottamaan että kaveri tekee sen maalin. Ja sehän sen tekee maalin jossain vaiheessa. Samaa on tiedossa koko kauden ajan. Tapola takas sieltä Kiinasta
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
No mutta asiaan, eikös tuo Jypin Immonen ole tyyliin joku tämän lajin maailmanmestari, että ei ihmekään, että maaleja syntyy näitä tavallisia kuolevaisia vastaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko @Roku kysyä, että katseletko ottelua kaapelitelevision kautta kun lähetyksesi tuntuu olevan melkoisesti omaa digiboksi + DNAn valokuitu -lähetystä edellä?
Minä protestoin enkä ottanut tuota Telian palvelua, vielä ainakaan toistaiseksi.

Minä kuuntelen peliä radiosta.
 

Kooki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tapahtuuko Porissa mitään?
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Länsirannikolta tuntuu löytyvän tämän kauden parhaat ja paskimmat joukkueet :D

Parhaat Oulusta Poriin ja paskimmat Raumalta Turkuun
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä protestoin enkä ottanut tuota Telian palvelua, vielä ainakaan toistaiseksi.

Minä kuuntelen peliä radiosta.
Mitä protestoit? Että Telia maksaa liikaa liigalle?
Itellä kuvanlaatu ainakin parantunut viime vuodesta. Se riittää. Toki muuta ei tarjoakaan...
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tätä myötä meille tulee valitettavan pitkä kausi.

Pari tappiota alkuun nyt ei merkkaa mitään mutta alamäki alkaa siitä kun Virta alkaa haukkumaan joukkuetta ja hajottamaan joukkuehenkeä. Sen näkee kyllä ihan selvästi kun se alkaa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelicansille toinen jäähy. 16.14 pelattu. Siinä oli mahdollisuus päästä viidellä kolmeakin vastaan, ei tosin kovin pitkäksi aikaa mutta kumminkin. Eivät antaneet kiekkoa Pelicansille ja Pelicans ehti saada jo Ganahlin kaukaloon.

2+2 min. Björniselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös