La 15.3.2025 JYP - Sport

• 7 612
  • 386

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No nyt. Huikea runkosarjan viimeinen kierros tulossa. Jos jotain niin näytti tuo uusi playoff-järjestelmä tuovan ainakin jännitystä tähän kohtaa.

Harmillista ettei homma ole kotijoukkueella enää omissa käsissä 12 joukkoon pääsyyn. Voitto, se pitää ottaa joka tapauksessa. Sillä saavutetaan minimi; kesäloma. Isot panokset, lauantai-ilta ja täysi(?) kotihalli. Nämä lähtökohdat ei ole toistaiseksi olleet kovin suotuisat, nyt jos joskaan pitäisi pelaajienkin osata oikealla tavalla naattia jäällä.

Kyrsii kun ei pääse hallille. Vaasassa taisi olla eilen kova meno, laittakaahan tänään vuorostaan ”Hippoksen hornankattila” nimi täytäntöön. Peliä!

Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Pakkohan tätä kliimaksia on lähteä katsomaan hallille, odotuksia ei ole, koska sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan.

Täydellinen 60 minuuttia tiikerinsilmällä, tai sitten lammasmaista nyhjäämistä joka päättyy johonkin maalin tappioon.

No, pistetään nyt vielä kerran kaikki kannustaminen likoon, ei näitä pelejä liikaa ole!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Näen jo jossain takaraivossa nämä tulokset:

JYP - Sport 3-2 ja
Pelicans - TPS 4-2
Kärpät - HIFK 1-0 ja

11. Sport 81p
12. Kärpät 79p
13. JYP 78p
14. Pelicans 77p
15. TPS 77p

:-)

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Näen jo jossain takaraivossa nämä tulokset:

JYP - Sport 3-2 ja
Pelicans - TPS 4-2
Kärpät - HIFK 1-0 ja

11. Sport 81p
12. Kärpät 79p
13. JYP 78p
14. Pelicans 77p
15. TPS 77p

:-)
Tämä olisi tietysti huimasti parempi kuin se, mikä mun takaraivossa jostain syystä jyskyttää eli;

JYP - Sport 2-3
Pelicans - TPS 4-2

En halua, että tän päivän liigakierrosta pelataan. Oksettaa nyt jo.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Taidan ”hieman” jännittää peliä, kun olen tässä parin viime tunnin aikana lauleskellut kaikkea saunan ja petteri punakuonon välillä… Enkä siis todellakaan lauleskele normaalisti mut oon jossain ihmeen oudossa olossa.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
JYP tänään

Torgersson - Schnarr - Jormakka
Eronen - Pulkkinen

Huovila - Lassila - Puustinen
Lehmus - Peltola

Vidgren - Perttu - Siikanen
Liikonen - Persson

Aliranta - Mäkinen - Pulli
Jokinen

Salminen (Vitols)

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi ihmeessä Pulli nelosen laidassa??? Eikö siihen nyt vois esim. Tieksolaa laittaa? No, näillä mennään. Nelonen saa varmaan jämäminuutit joka tapauksessa, valmennus luottanee lepoetuun kun Sport pelasi eilen pitkän kaavan mukaan.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Miksi ihmeessä Pulli nelosen laidassa??? Eikö siihen nyt vois esim. Tieksolaa laittaa? No, näillä mennään. Nelonen saa varmaan jämäminuutit joka tapauksessa, valmennus luottanee lepoetuun kun Sport pelasi eilen pitkän kaavan mukaan.
Jos totta puhutaan niin Pulli on kyllä pelannut ihan hyvin ne pari peliä tuossa nelosen laiturina.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei voi jos hän ei ole pelikunnossa (sairaana tai hajalla). Minulla ei ole tietoa, kunhan spekuloin. Uskon että hän pelaisi jos olisi pelikunnossa.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin mulla on etiäisiä, että hyvin tässä tänään käy. Pelsut jyrää Tepsin ja pudottaa turkulaiset Jukureiden kaveriksi karsintoihin, Kärpillä on hirveä hurmos Raksilassa, mutta häviää rankkareissa ja JYP lyö rumat numerot taululle - käytännössä ihan vaan sen johdosta, että Sport lopettaa pelaamisen, kun näkevät Pelsujen johtavan peliään 10-0 ja tietävät olevansa jatkossa. Tiukan paikan tullen seuran rahoittajat voisivat tietenkin kaivaa seteleitä sukanvarresta ja lahjoa Sportilta riittävästi pisteitä. Jotakin tällaista mä olen suunnitellut tälle illalle, vaikka kieltämättä järki ja kokemus muistuttavat siitä, että sija 13 on se JYPin luonnollinen paikka.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jotenkin tässä hetkessä tuntuu, etten osaisi olla pettynyt, jos tänään olisi kauden viimeinen peli. Enemmän pelottaa tuo playout -paikka. Tänään pitää ottaa kaikki keinot käyttöön, joten laittakaa voimaglögit ja tonnikuussataset valmiiksi.

Kannatan kyllä tuota @Marcus Juslin :in ideaa lahjonnasta vastuunkannon muotona.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Jotenkin tässä hetkessä tuntuu, etten osaisi olla pettynyt, jos tänään olisi kauden viimeinen peli. Enemmän pelottaa tuo playout -paikka. Tänään pitää ottaa kaikki keinot käyttöön, joten laittakaa voimaglögit ja tonnikuussataset valmiiksi.

Kannatan kyllä tuota @Marcus Juslin :in ideaa lahjonnasta vastuunkannon muotona.
Joo ei mua haittaa yhtään, että kausi päättyy, jos vaihtoehtona on karsiminen.

Jukurit on voittanut reilun viikon sisään mm. SaiPan, Kiekko-Espoon ja Ässät. Ihan vaan näin btw.

Janders

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakkohan tätä kliimaksia on lähteä katsomaan hallille, odotuksia ei ole, koska sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan.

Täydellinen 60 minuuttia tiikerinsilmällä, tai sitten lammasmaista nyhjäämistä joka päättyy johonkin maalin tappioon.
Viime vuosien JYP ja paineinen pakkovoittopeli? Pessimisti sanoisi, ettei tarvitse kummoinen ennustaja olla.

Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joo ei mua haittaa yhtään, että kausi päättyy, jos vaihtoehtona on karsiminen.

Jukurit on voittanut reilun viikon sisään mm. SaiPan, Kiekko-Espoon ja Ässät. Ihan vaan näin btw.

Tänäänhän voisi siis pelailla sellaisen diplomaattisen 2-1ja, jolloin Sport menee pudotuspeleihin ja JYP Leville pelien päättymistä nollaamaan.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Tänäänhän voisi siis pelailla sellaisen diplomaattisen 2-1ja, jolloin Sport menee pudotuspeleihin ja JYP Leville pelien päättymistä nollaamaan.
Tässä tapauksessa itseasiassa JYPin kausi jatkuisi playoffeissa joten SOPII!

EDIT: Olettaen siis, että TPS ja Kärpät eivät saa yhtä pistettä enempää kumpikaan

M@thieu

Jäsen
Jotenkin mulla on etiäisiä, että hyvin tässä tänään käy. Pelsut jyrää Tepsin ja pudottaa turkulaiset Jukureiden kaveriksi karsintoihin, Kärpillä on hirveä hurmos Raksilassa, mutta häviää rankkareissa ja JYP lyö rumat numerot taululle - käytännössä ihan vaan sen johdosta, että Sport lopettaa pelaamisen, kun näkevät Pelsujen johtavan peliään 10-0 ja tietävät olevansa jatkossa. Tiukan paikan tullen seuran rahoittajat voisivat tietenkin kaivaa seteleitä sukanvarresta ja lahjoa Sportilta riittävästi pisteitä. Jotakin tällaista mä olen suunnitellut tälle illalle, vaikka kieltämättä järki ja kokemus muistuttavat siitä, että sija 13 on se JYPin luonnollinen paikka.

Perinteiseen tyyliin toisella erätauolla muutama koppa kaljaa Sportin pukukoppiin, niin ymmärtävät yskän. Halvempaa ja yhtä tehokasta.

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Veikkaan että pelistä ja kierroksesta tulee JYPin kausi pienoiskoossa: huono alku, sitten toivo herää, mennään ehkä johtoonkin, muutkin pelit menevät sopivasti ristiin, mutta viimeisen kympin aikana matto vedetään jalkojen alta ottelu kerrallaan.

Pelicans vie kaksi pinnaa, tepsi saa yhden ja Sport tekee voittomaalin niin, että Salminen menee maalin taakse pysäyttämän kiekkoa vikalla minuutilla, mutta kiekko pomppaa pystyyn lahoavan Hippoksen päätylaudasta maalin eteen jollekin Strömmingille, joka puttaa tyhjiin.

Onneksi pääsee paikalle kokemaan suuria tunteita!

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tämän lähemmäs playoff-tunnelmaa ei olla Jyväskylässä päästy sitten kevään 2018. Toivottavasti pelissä olisi asianmukainen tunne ja intensiteetti. Mikään muu ei vituttaisi nyt enempää kuin se että hävittäisiin vaan siihen että joukkue oli hengetön tänään.

Toivoisin myös vahvasti sitä että maalineduskahakoista ja pikkupoikkareista ei vihellettäisi boksia tänään. Isoissa peleissä on aina pelko että ratkeaa johonkin kyseenalaiseen hylkyyn tai ulosajoon. Tuomarit, älkää pliis ratkaisko tätä peliä puoleen eikä toiseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy