La 15.3.2025 JYP - Sport

• 8 778
  • 391

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mieli tekisi kysyä mitä Salmiselle on tapahtunut... Näyttää olevan tänään kuin minä ala-asteella äidinkielen esitelmässä. Voin sanoa, että olin peloissani.

Sport ei tee mitään ylimääräistä. Jos vieraiden kärsivällisyys pysyy, niin Veini voi pitää Jypin pään pinnalla. Jos joku sanoo ettei Jukurit voi voittaa neljää kertaa, niin varmasti voittaa jos peliesitys on tänään luokkaa kaksi ensimmäistä erää.
Jukurit on (ainakin tuloksellisesti) parantanut hurjasti. Jonne & Jusu voi olla kova pala purtavaksi.

Suosikkijoukkue
JYP, Stars, Oilers
Tänään oltaisiin tarvitu Juhani Tammismaista valmentamista. Aikalisä 0-2 tilanteessa. Tällöin maalivahti mahdollisesti jo vaihtoon. Vitols luukulle viimeistään 1-3 tilanteessa. Ei mitään reagointia. Voi Aimo Nivaska sentään.

Rostislav

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mieli tekisi kysyä mitä Salmiselle on tapahtunut... Näyttää olevan tänään kuin minä ala-asteella äidinkielen esitelmässä. Voin sanoa, että olin peloissani.
Sellainen olemus kyllä, että pelkää kiekkoa ja tilanteita, ei minkään sortin tiikerinsilmää pelissä.

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Kyllä on ainakin tänään ollut aivan surkeaa mv-peliä, ei pääse mihinkään. Eka ja kolmas maali tulleet paikoista jotka ei olleet edes oikein paikkoja. Tokaan olis joutunut jo venyttämään gamesaverin. Todella epävarmaa peliä.

Kyllä koko joukkuekin on takalukossa, Sport olis aktiivisemmalla pelillä ihan lyötävissä.

Jos jotain posia niin Pulkkinen on parantanut paljon kauden synkimmistä hetkistä, nyt on jo viime kauden Pulua näkyvissä.

Olisiko Salminenkin väsynyt. Yllätys on ollut, miten helppoja on viimeaikoina hänelle mennyt. Ei ole Salkun tapaista. Nyt vaan uudella ilmeellä vikaan erään ja pari ylivoimaa, josta tällätään tarvittavat byyrit. Ja haluaisin nähdä rohkita maalilleajoja, niistä ne maalit syntyy. Peli ei ole ohi, mutta se vaatii tekemistä.

Siimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, JoKP
Anteeks huutelu vieraisiin pöytiin mutta onko tämän kauden JYP todella niin huono että häviäisi (jos sinne asti mentäis) Jukureille paras 7?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Anteeks huutelu vieraisiin pöytiin mutta onko tämän kauden JYP todella niin huono että häviäisi (jos sinne asti mentäis) Jukureille paras 7?
On

Ikijää

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Toronto Maple Leafs
Kaikki on mahdollista. Joukkueen henkinen kantti saattaa tällä kaudella kadota jo alkulämmöissä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Turku!

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko Salminenkin väsynyt. Yllätys on ollut, miten helppoja on viimeaikoina hänelle mennyt. Ei ole Salkun tapaista. Nyt vaan uudella ilmeellä vikaan erään ja pari ylivoimaa, josta tällätään tarvittavat byyrit. Ja haluaisin nähdä rohkita maalilleajoja, niistä ne maalit syntyy. Peli ei ole ohi, mutta se vaatii tekemistä.
Tässä on kyse modernista jypitys-ilmiöstä, ellei peräti prosessista.

Veini: Jypitetty
Schnarr: Jypitetty
Eronen: Jypitetty
Torgersson: Jypitetty
Salminen: Jypitetty

Siimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, JoKP
Elän ja hengitän lätkää ihan viimeinen olis että JYP pelaisi paikastaan Liigassa. Jokainen ymmärtää ettei Jukurit tuonne kuulu (eikä ole ikinä kuulunutkaan)

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei vittu yvtä…

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei mitään turkujuttuja, mieluummin Pelsut pleijareihin, jos käppyrät(kin) häviää. Itse on JYP kuoppansa kaivanut.
No en minä ainakaan halua että JYP sinne Mestikseen tippuu.

Sinusta en sitten tiedä että mitä ajattelet.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Veikkaan et av2 maali lähempänä

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kohta surkeuden huipentuma 5-3 yyvee ja ei maalia.

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
MURHAAVAAA TIEDOSSA

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy