Tämä olisi tietysti huimasti parempi kuin se, mikä mun takaraivossa jostain syystä jyskyttää eli;Näen jo jossain takaraivossa nämä tulokset:
JYP - Sport 3-2 ja
Pelicans - TPS 4-2
Kärpät - HIFK 1-0 ja
11. Sport 81p
12. Kärpät 79p
13. JYP 78p
14. Pelicans 77p
15. TPS 77p
:-)
Jos totta puhutaan niin Pulli on kyllä pelannut ihan hyvin ne pari peliä tuossa nelosen laiturina.Miksi ihmeessä Pulli nelosen laidassa??? Eikö siihen nyt vois esim. Tieksolaa laittaa? No, näillä mennään. Nelonen saa varmaan jämäminuutit joka tapauksessa, valmennus luottanee lepoetuun kun Sport pelasi eilen pitkän kaavan mukaan.
Ei voi jos hän ei ole pelikunnossa (sairaana tai hajalla). Minulla ei ole tietoa, kunhan spekuloin. Uskon että hän pelaisi jos olisi pelikunnossa.Miksi ihmeessä Pulli nelosen laidassa??? Eikö siihen nyt vois esim. Tieksolaa laittaa? No, näillä mennään. Nelonen saa varmaan jämäminuutit joka tapauksessa, valmennus luottanee lepoetuun kun Sport pelasi eilen pitkän kaavan mukaan.
Joo ei mua haittaa yhtään, että kausi päättyy, jos vaihtoehtona on karsiminen.Jotenkin tässä hetkessä tuntuu, etten osaisi olla pettynyt, jos tänään olisi kauden viimeinen peli. Enemmän pelottaa tuo playout -paikka. Tänään pitää ottaa kaikki keinot käyttöön, joten laittakaa voimaglögit ja tonnikuussataset valmiiksi.
Kannatan kyllä tuota @Marcus Juslin :in ideaa lahjonnasta vastuunkannon muotona.
Viime vuosien JYP ja paineinen pakkovoittopeli? Pessimisti sanoisi, ettei tarvitse kummoinen ennustaja olla.Pakkohan tätä kliimaksia on lähteä katsomaan hallille, odotuksia ei ole, koska sieltä saattaa tulla ihan mitä vaan.
Täydellinen 60 minuuttia tiikerinsilmällä, tai sitten lammasmaista nyhjäämistä joka päättyy johonkin maalin tappioon.
Joo ei mua haittaa yhtään, että kausi päättyy, jos vaihtoehtona on karsiminen.
Jukurit on voittanut reilun viikon sisään mm. SaiPan, Kiekko-Espoon ja Ässät. Ihan vaan näin btw.
Tässä tapauksessa itseasiassa JYPin kausi jatkuisi playoffeissa joten SOPII!Tänäänhän voisi siis pelailla sellaisen diplomaattisen 2-1ja, jolloin Sport menee pudotuspeleihin ja JYP Leville pelien päättymistä nollaamaan.
Jotenkin mulla on etiäisiä, että hyvin tässä tänään käy. Pelsut jyrää Tepsin ja pudottaa turkulaiset Jukureiden kaveriksi karsintoihin, Kärpillä on hirveä hurmos Raksilassa, mutta häviää rankkareissa ja JYP lyö rumat numerot taululle - käytännössä ihan vaan sen johdosta, että Sport lopettaa pelaamisen, kun näkevät Pelsujen johtavan peliään 10-0 ja tietävät olevansa jatkossa. Tiukan paikan tullen seuran rahoittajat voisivat tietenkin kaivaa seteleitä sukanvarresta ja lahjoa Sportilta riittävästi pisteitä. Jotakin tällaista mä olen suunnitellut tälle illalle, vaikka kieltämättä järki ja kokemus muistuttavat siitä, että sija 13 on se JYPin luonnollinen paikka.
Kenties mutta enemmän Pulli nostaisi pakiston tasoa.Pulli on nostanut koko nelosen tasoa siinä pelatessaan, voi hyvinkin olla Tieksolaa edellä Pennen rankingissa.
Puustisen paluu tärkeä. Tänään tarvitaan johtajien pelaavien esimerkkiä.
Alkukaudesta olisi voinut toimia, mutta ei enää. Sellaiset joihin tuo toimisi pelaavat sattuneesta syystä jossain muualla jo.Perinteiseen tyyliin toisella erätauolla muutama koppa kaljaa Sportin pukukoppiin, niin ymmärtävät yskän. Halvempaa ja yhtä tehokasta.