Olet sinä aika veijari. Oli meinaan aika napakka veto ja hyvä Niemelän tekemä maski, mutta joo, kuin tyylillään.Imuriiiii!!!
Aika hyvä liikkuva maski oli, jonka jälkeen oma jäi eteen seisomaan, ettei nähnyt mitään Piiroinen tuossa.Ja näin. Olihan se kova veto, mutta mutta...
Niemelä oli lähinnä haitaksi tuossa maalissaMiksi pitää löysätä, heti kavennus. Täysillä loppuun asti!
Ei jos et näe mitään, kun oma pakki seisoo kuin tikku paskassa suoraan linjalla...torjuttavissa.
Taitaa vähän tunnetta sullakin herättää, kun pidät keskustelua yllä?Oho, anteeks…
Siis Mäkinen!
Toivottavasti on vaikeampi muistisairausMäkinen unohti hetkeksi että on kädetön pelaaja
No joo, totta tuokin.Ei jos et näe mitään, kun oma pakki seisoo kuin tikku paskassa suoraan linjalla.
... ei vain ole Salkku.Ja näin. Olihan se kova veto, mutta mutta...
Keskustelupalstalla on kai tarkoituksena keskustella.Taitaa vähän tunnetta sullakin herättää, kun pidät keskustelua yllä?
Pitäiskö matsia katsoa siis ilman tunteita ja keskustelematta mitään?Taitaa vähän tunnetta sullakin herättää, kun pidät keskustelua yllä?
Tottakai, mutta turha ko henkilön on itkemisestä valittaa, kun itse taitaa kitistä koko ajan milloin mistäkin.Keskustelupalstalla on kai tarkoituksena keskustella.
Meillä on kakkosveskari maalissa. Säästellään NHL-miestä peluuttamalla häntä vain pudotuspeleihin meneviä joukkueita vastaan.Ainakin SaiPalla on tänään ollut huonompi maalivahti. Ei muuten ole tämän pelin maalit vielä tässä.
Miksi se niin turhaa olisi? Tottakai vastustajan kannattajien tekemiset voi ärsyttää, vaikka itse tekisi samaa. Sehän kuuluu asiaan erittäin vahvasti.Tottakai, mutta turha ko henkilön on itkemisestä valittaa, kun itse taitaa kitistä koko ajan milloin mistäkin.
En voi kiistää tämän oikeellisuutta :DTottakai, mutta turha ko henkilön on itkemisestä valittaa, kun itse taitaa kitistä koko ajan milloin mistäkin.
Jormakka antaa kyllä hyviä oivaltavia syöttöjä kokoajan.
Et kai yritä vihjailla, että kaikki urheilufanit eivät välttämättä olisi puhtaan objektiivisia kaikissa tilanteissa?Miksi se niin turhaa olisi? Tottakai vastustajan kannattajien tekemiset voi ärsyttää, vaikka itse tekisi samaa. Sehän kuuluu asiaan erittäin vahvasti.