Mainos

La 15.2.2025 Otteluseuranta (Liiga)

• 7 166
  • 263

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Tapparalla ollu kahden viikon tauko. Saa nähdä onko mitää tapahtunu sinä aikana vai ollaanko edelleen laskettelemassa kohti peräpäätä. Odotukset eivät ole hirveen korkeat.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Jännää on tuo taistelu TOP4-paikasta. Jotenkin pelko, että KalPalla tuli hyvä pätkä nyt että sitten voi taas vetää maton jalkojen alta. Olenkin ikuinen pessimisti.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Ullatus, porilainen. Väärinkannattaja ;).
Niin. Jos tänään ei pisteitä tule, niin porilaiset perkele tulee ohi. En jaksaisi sitä vittuilua porilaisilta.

Erän paikallinen Keva-poika lällätteli mulle kaupassa kerran kun Ässät voitti KalPan jotain 5-1. Tuli kyllä pyytämään tuota anteeksi seuraavan kerran kun kaupassa minut näki :D Fiksu nuori mies ja viimesen päälle Ässäläisiä!

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin. Jos tänään ei pisteitä tule, niin porilaiset perkele tulee ohi. En jaksaisi sitä vittuilua porilaisilta.

Erän paikallinen Keva-poika lällätteli mulle kaupassa kerran kun Ässät voitti KalPan jotain 5-1. Tuli kyllä pyytämään tuota anteeksi seuraavan kerran kun kaupassa minut näki :D Fiksu nuori mies ja viimesen päälle Ässäläisiä!
KalPa on kova tälläkin kaudella, leukaa ylös vaan. Hyvää työtä tehdään siellä.

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Mikäs tämä aloitus Porissa on, meni hiukan alku ohi? Tai siis miksi moinen.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kanak 1-0

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Eka kalja menossa ja vaikeaa seurata. Kisapuiston kameratyöskentelyssä vikaa vai olenko jo itse siinä mallissa, että yksi keppana aiheuttaa näköhäiriöitä?

Altec

Jäsen
SaiPa johtoon potentiaalia vastaan! Kivenmäki!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy