Jäi toki pari jyppi jäähyä myös viheltämättä.Tuomarit alkoi tasoitella JKL:ssä. Ensin pari räikeää ilves-jäähyä jää viheltämättä ja sitten heppoinen JYP-jäähy.
Mikä oli "räikeä Ilves-jäähy", joka jäi viheltämättä? En ainakaan itse kerennyt näkemään osuiko Turkulaista päähän maila, ja jos osui, oliko oman vai vastustajan.Tuomarit alkoi tasoitella JKL:ssä. Ensin pari räikeää ilves-jäähyä jää viheltämättä ja sitten heppoinen JYP-jäähy.
Tällä kertaa olen kanssasi maalivahtiasiasta samaa mieltä. Ihan hyvin kumpikin pelaa, sekä Lehtinen että Setänen, mutta play offeja ajatellen ei kumpikaan mitään suurta luottamusta herätä. Se on valitettava tosiasia.Ylivoimassa on vielä paljon parannettavaa, mutta ei nykyisen tasoisella maslivahtipelilläkään välttämättä pitkää kevättä ole luvassa.
Mikä oli "räikeä Ilves-jäähy", joka jäi viheltämättä? En ainakaan itse kerennyt näkemään osuiko Turkulaista päähän maila, ja jos osui, oliko oman vai vastustajan.
Okei, itseltä ainakin meni koko tilanne täysin ohi.Vastustajan maila se kyllä oli. En nyt silti tiedä onko nuo jäähyn arvoisia, jos pelaaja makaa jäässä.
Tuomarit alkoi tasoitella JKL:ssä. Ensin pari räikeää ilves-jäähyä jää viheltämättä ja sitten heppoinen JYP-jäähy.
Miksi tuosta ei olisi kuulunut tulla jäähyä? Selkeä jalkakamppi.Hahahaha, nyt sit tämmösestä tuli jäähy. :D
Ilves nyt vieny aika selvästi
Miksi tuosta ei olisi kuulunut tulla jäähyä? Selkeä jalkakamppi.