Riippuu mikä Karvinen. Miehellä on monta alter egoa kentällä.Voisiko joku nyt ostaa tuon helvettiin Stadista?
Vittu että vituttaa tuo Karvinen. Voisiko joku nyt ostaa tuon helvettiin Stadista?
Joni Ikonen ja Airola menee samaan kategoriaan..Kuinkahan mones pelaaja jo, jonka kohdalla Ilves maksaa palkkaa käytännössä kuntoutuksesta? Ainakin Marjamäki, Sandell ja Peltola tätä ennen.
En ole missään vaiheessa tykännyt Karvisesta, ja uskallan väittää että en myöskään koskaan tule tykkäämään. En ole missään vaiheessa ymmärtänyt Karvishypeä.Aina olen ollut sitä mieltä, että Karvisella on joku tyhjä kohta päässä, kun noita tyhmiä tekoja tulee enemmän kuin muille.
Kärpillä menossa kauden surkein ottelu. Kävelkää kotiin!
Itse kyllä tykkäsin siitä Kärppäjengistä jonka Nordiksella näin :)No ei todellakaan ole. HIFK-matsi oli monta napsua kamalampaa katsottavaa Kärpiltä.
Kuusi peliä käynnissä, joista viidessä pelattu puolet pelistä, yhdessä 1/3 osaa. Yhteensä tehtyjä maalea 5kpl.
Toivottavasti liigan kravaattitärkkikauluspellet ovat tyytyväisiä suuntaan johon tätä touhua viedään. Ihmiset varmasti haluavat katsella näitä nyhjäyksiä jossa jopa vedon saaminen / torjunnan saaminen on saavutus.
Luulen, että pettymystä pelaajaan. Hyökkäysalueen jäähy.Mitähän marjukka pyöritteli päätään, kun ainakin jäähy Tiivolalle oli päivänselvä?