Kannattaa katsoa sitä vastustajaa joka on pelkkää sulaaJos vanhoja sulamisia katsoo niin iskisin nyt livevedossa tasurin.
Näytti kyllä, mutta Jerry kerkesi reflekseillä väistää.Näytti kyllä selvältä korkealta uusinnankin perusteella, mutta ilmeisesti ei kuitenkaan, kun Jerry taisi sanoa, että ei aihetta jäähylle?
Lopeta se katsominen, jos tekee niin pahaa.Jotain olisi oikeasti tehtävä… Ei tätä vaan kestä. Yleisökin jättää pian tulemasta kun katsoo sarjataulukkoa ja huomaa, että JYP on viimeisenä.
Olen JYPin kannattaja. Sinä ilmeisesti et.Lopeta se katsominen, jos tekee niin pahaa.
Ennen neutraalit fiilikset ollut tästä termiitistä, mutta nyt nousi mielipide positiivisen puolelle. Mahtavaa epäitsekkyyttä havaittavissa.Jerryllä urheiluhenkeä?
Olet myös hyvin pessimistinen kannattaja.Olen JYPin kannattaja. Sinä ilmeisesti et.
En tiedä mitä vastaisi.Olen JYPin kannattaja. Sinä ilmeisesti et.
Kyllä. Eilen oli aivan helvetin vässykkää menoa. Tänään on ollut tunnetta. Sulaminen ja tulos latistaa tosin miinuksen puolelle.Täytyy kyllä tunnetilasta antaa JYP:lle pisteitä.
Se on hieno pelaaja ja ihminen. Kaikkea mitä JYP edustaa.Jerryllä urheiluhenkeä?
Voi kyl irtisanoa Cmoren. Miten henkinen kantti voi olla noin huonolla taholla? Tää peli ihan voitettavissa, mutta hävitään synkän 5min takia, huhhu. Saataisko me joku mentaalivalmentaja mukaan.
Olen vain realistinen. Samanlaista tää on ollut jo yli kaksi kautta. Pelataan ehkä hyvin mutta vastustajan maalit katkaisee selkärangan ja se oli sitten siinä.Olet myös hyvin pessimistinen kannattaja.
Se on hieno pelaaja ja ihminen. Kaikkea mitä JYP edustaa.
Harmi, että aika yksin tällä hetkellä.
Jerrystä on vaikea olla pitämättä, ainakin näin JYP-kannattajana. Painaa hyvällä asenteella jokaisessa vaihdossa, taitoa vaikka muille jakaa ja on myös rehti pelaaja.Ennen neutraalit fiilikset ollut tästä termiitistä, mutta nyt nousi mielipide positiivisen puolelle. Mahtavaa epäitsekkyyttä havaittavissa.
JYP mutta kun sua ei näytä kiinnostavan yhtään tämän hetkinen tilanne niin…En tiedä mitä vastaisi.
Mitä mun suosikkijoukkueen kohdalla lukee?