Ei helvetti mitä jäätävää paskaa jotkut suoltaa tänne. Nyt sanon vielä kerran jotta selvenee (lähinnä siellä keski-suomessa) vähän mitä haen ja mitä moni muu täällä hakee samankaltaisilla viesteillä : Ne rummut on ihan ovela tapa vittuilla ja ärsyttää, mutten ikimaailmassa olisi ylpeilemässä jostain vitun "Sambaryhmä"- pelleilystä täällä, mulla ei olisi naamaa olla ihan ylpeenä täällä siitä että meidän faniporukassa rummut kaikuvat paljon kovemmalla desibelitasolla kuin huutomöykkä. Säälittävää mun mielestä. Ja kyllähän mua tässä on jo muutama Jyväskyläläinen jo kompannut. Joten nielkää nyt se ylpeys elkääkä enää tulko pätemään "Sambaryhmän" tärkeydestä tms, ei mua kiinnosta se, mun mielestä tuo rummutustouhu on noloa. Mitä se ei lainkaan olisi JOS teistä itsestännekin jotain ääntä edes jollain tasolla lähtisi, men nej. Jees, ei tästä enempää.
Huomenna palloseura ryöstöretkellä, jos saadaan Immonen Jake kuriin ja vähän omia penalteja pois niin vahvoilla ollaan. Salak päihittää meinaan Tuokkolan, näin väitän.
Ja kyllä mä teistä keski-suomalaisista henkilökohtaisesti paljon enemmän pidän kuin stadilaisista, tamperelaisista tai raumalaisista. Vähän tuo rummutustouhu on saanut liian isot mittasuhteet mun mielestä mutta minkäs teet. :D Pakko itsekin vaan on provosoitua kerta toisensa jälkeen. Kuitenkin meillä mahtava sarja menossa after all, playoff-huumaa parhaimmillaan.