Mainos

La 14.3.2009 Kärpät-Jokerit (2. puolivälierä)

• 15 469
  • 51
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No joo... eli itsepä en pelistä voi paljoa muuta sanoa, kuin että Jokereiden hyökkäys on oikeasti vaarallinen. En ymmärrä tuota pisteiden vähyyttä, sillä niin paljon ne luovat hyviä paikkoja yksinkertaisella maalille pelaamisella, hyvien ajoitusten kera.

Jokereiden hyökkäys voi näyttää vaaralliselta mutta tulokset eivät sitä tue.
Runkosarjassa 134 maalia, vain TPS:llä ja Ässillä vähemmän.
Paras pelaaja pistepörssissä sijalla 28, seuraava tasaluvulla 50.
Tuo Hanlonin tyyli peluuttaa Jokereita täysin puolustuspelin kautta vaatisi pari todella tehokasta ratkaisijaa hyökkäykseen, tämän kauden Jokereihin Virmanen unohti ne kaiken kiireen keskellä hankkia.
Tuo Jokereiden oman alueen peli tekee kyllä Kärppien pelin vaikeaksi, ei siellä ole yhtään ylimääräistä tilaa pelata.
Itse olen ollut todella epävarma Kärppien mahdollisuuksista Play-offseissa mutta eilisen jälkeen olen luottavainen tämän Jokerisarjan lopputuloksesta.
Lopuksi vielä tuosta Riksmanista, ei Jokerit eilen hänen peliinsä kaatunut.
Jotain on pielessä silloin jos joukkue ei voita muuten kuin maalivahdin 100%
pelillä illasta toiseen.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos tämä ottelusarja päättyy johonkin muuhun lopputulemaan kuin 4-0 kärpille, on se minun kirjoissani suuren luokan yllätys. Hattua pitää nostaa kärppäjoukkueen psyykkaajille, eli ilmeisesti valmennukselle. Pelien aikaisista reaktioista päätellen pelaajat oikeasti uskoivat olleensa altavastaajia lähdettäessä tähän sarjaan. Kaikella kunnioituksella, Jokerit saisivat tehdä täyden päivätyön Ässiäkin vastaan playout kisoissa nykyisellä valmennuksella ja kokoonpanolla.
No olihan Jokerit Kärppien edellä (tasaisessa) sarjataulukossa? Eli periaatteessa ennakkosuosikki?

Oma usko Kärppiin on vahva, sillon kun peli kulkee niin on erittäin hyvä porukka. Ei vaan ole tasaisesta kulkenut runkosarjassa, välillä hyviä pelejä ja sitten joku heikko... eli näkisin kyllä Kärpät ja Jokerit aika tasaisina porukoina, se jolla kulkee paremmin niin vie sarjan. Tällä hetkellä homma kääntymässä Kärpille, mutta tiistaina turpaan niin tilanne on taas toinen, ei tässä ole vielä yhtään mitään ratkaistu.

Pelistä, niin itse kiinnitin huomiota siihen että minun silmääni Jokerit ei päässyt omista oikein hallitusti pois. Eli tuli virheitä ensimmäisessä syötössä jne. jolloin hallittuja hyökkäyksiinlähtöjä ei ollut hirveästi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy