Noniin, olen selviytynyt rankan yön jälkeen ja nyt minulla on helvetin huono olo.
- Se mikkeliläinen JOUTUI - Tai näin siis ymmärsin järkkärien puheista, en tiedä miten homma lopulta päättyi - putkaan, järkkärit otti mukaan ja poliisiauto vei sen parempaan paikkaan.
- Tämä vaasalainen, joka "vittuili", niin voin kertoa miten tilanne eteni: Tämä mikkeliläinen provoili jotain, jolloin tämä vaasalainen provoili takaisin. Aivan kuin aina ennenkin. Lopulta mikkeliläisen pää ei kestänyt (Eli tämän rankkarin jälkeen: "Vieläkö sua laulattaa?!") ja alkoi käymään niin kuumana, että järkkärit tulivat VAUHDILLA sen jätkän päälle. Lopulta vaasalainen halusi, että tää jätkä päästetään pois, olivat lopulta molemmat sovussa suin, mutta järkkäreillä oli tiukat säännöt, että miten näissä tapauksissa mennään... Voin kertoa, että kun oltiin Jyväskylässä ensimmäisen kerran, niin muutama vaasalainen (Tosin ei ollut fanibussin matkustajia lainkaan, vaan ihan näitä jotka tulivat omalla autolla) joutui putkaan ihan pelkästä provoilusta, kun muut olivat provoilleet
ensin, näin tehtiin koska järkkäreillä on kuulemma nykyään tosi tiukat säännöt näissä tapauksissa.
- Rajoita nyt tuota sinun tekstiäsi, että ollaan oltu väkivaltaisia... Haista Reunasen pitkä paska. Ihan oikeasti, onko sulla jotain ongelmia meitä kohtaan?
Me käyttäydyttiin hyvin, saatiin järkkäreiltä suuret kiitokset ja me kiitettiin niitä eli tapahtuma oli kaikinpuolin onnistunut. Lopussa meitä pidettiin hallilla sen viisi minuuttia, kun muut lähtivät.
Itse matsista sen verran, että oli molemmilta joukkueilta tiukkaa puolustamista, mikä selittää loppunumerot. Maalivahdit olivat loistavia, mutta Ere on vaan paras, ainakin rankuissa. :) Ja olin niin helpottunut voittomaalin jälkeen. Huhhuh.
Anze kirjoitti:
'Youre fuckin cock Nikolai..'
Anteeksi, mutta se oli cunt, eikä cock. Terveisiä siltä vaasalaishuutajalta.
PS. Mitä helvettiä teitä mikkeliläisyleisöä vaivaa? Neljä rumpua
rivissä, rummuttajilla omat paidat jne. Tuskin olen kovin väärässä, jos väitän että niitä rumpuja oli vielä enemmän kuin tuo neljä... Anteeksi, mutta mielestäni tuo pilasi teidän kannatuksen täysin. Yksi rumpu menee, mutta se että niitä alkaa olemaan rivissä, niin... Jos niitä oli oikeasti seitsemän mitä "sisäpiiritieto" kertoo, niin ihan oikeasti: Mitä vittua? Meiltä vaasalaisyleisöltä lähti joka kerta kuittailua, kun teknojumputus pyöri taustalla ja seitsemän rumpua pärisi yhtäaikaa. JEE! Siihen lisäät sen saatanan maali-huudon ja 60 minuuttia. JEE! MAALEJA JUKURIT! MAALI maali MAALI maali MAALI!
Ennen kun kukaan hyökkää minun kimppuun, niin todettakoon tähän väliin, että Sarvisclubista lähtee todella hyvin ääntä, mutta tämä rumpushow pilasi kaiken.
Terveisiä pekutille!