Auttaisi jos pitäisit ne silmät auki.Mun neutraaleihin ja puolueettomiin silmiin meni ihan oikein. Paitsi se kamppi ässämaalin edessä. Ja tämä on totuus kuin Sihvosen pelikirja.
Jos niin käy, otamme Helvetiasta helvetinmoiset korvauksetToi Leppänen on kyllä hyvä. Kun Sport putoaa kemuista, niin Poriin. Saa poika kokemusta kunnon menosta ...elkää suuttuko vaasalaiset, hjuumoria olla pittää.
Vaihtoehtoisesti voisi myös malttaa sen verta odottaa. Tosin tuo ei ole kokemuksen mukaan onnistunut helsinkiläisiltäkään.Siis saahan sitä tehdä mitä tykkää. Mut ei tarvitse ihmetellä jos ei esiintyjän olosuhteet ole parhaat mahdolliset, jos parituhatta vierasfania haluaisi kannustaa. Vaasasta voi kysellä mallia, miten nämä kannattaa hoitaa niin, että jää kaikille hyvä mieli.
Niin no, toiselle tästä illasta on rahaa maksettu. Eikä mikään ikäloppu artisti, vaan urallaan nousukiidossa oleva heppu. Yllätyin että veti alussa showta, oletusarvo oli tosiaan että olisi klubiaulassa settiä vetänyt.Ei tässä vaadita mitään, mutta onhan tuo nyt aika tyylitöntä buukata tälläiseen otteluun joku artisti vetämään showta ja täyttää koko pieni halli savuilla niin ettei vaan invaasion tehneiden kannattajien tifo näy. Sitten vielä soitellaan tapparan maalilaulua ihan vain vittuillakseen :D
Ehkä olen tottunut Vaasan ja Porin reissuilla liian hyvään koska oletin että tälläisessa spesiaali-tapahtumassa olisi annettu kannattajien luoda se tunnelma, tälläisiä tapahtumia kun ei tässä maassa ole liikaa.
Oliko 2500 lähtenyt. Kovaa fanittamista tuollainen.
Miljuunaseuroilla riittää tähtiä.Tuulola ei ole mikaan one trick pony, jarisyttavan laukauksen lisaksi omaa jaatavat kadet ja hakee mailat Tanusmaisesti
Hetken piti miettiä, että kuinka paljon jäljessä on oma lähetys. Hyvä, että teillä toimii tuo nimiyhdistelmä paremmin kuin meillä.Tuulolalta hieno syöttö maalille Rautiaiselle ja peli on tasan.
Vihut oppineet Tapparaniksejä, sitä se vaan on.Maila Tanuksen kainalossa ja hän "huitaisee" sen pois.. Jäähy estämisestä.
Oisko voinu olla myös koukkaaminen vai laittoiko Tanus itse vastustajan mailan kainaloonsa
Espoossa on ihmeellistä juomavettä kun tahallaan halutaan ymmärtää väärin.Tässä kyllä junttius huipussaan. Ikään kuin kotijoukkueen pitäisi järjestää ottelutapahtuma vierasfanien halujen mukaan.
Maila Tanuksen kainalossa ja hän "huitaisee" sen pois.. Jäähy estämisestä.
Oisko voinu olla myös koukkaaminen vai laittoiko Tanus itse vastustajan mailan kainaloonsa
Näin on. Kaikki keinot käyttöön.Vihut oppineet Tapparaniksejä, sitä se vaan on.
Olis lyönyt suoraan vaan poikki eikä pois kädestä. Eihän sellaisesta tullut ekassakaan erässä jäähyä.Pitäiskö vaan kaikkien heitellä mailat jäähän että lähin vastustaja joutuu jäähylle