La 14.12.2013 Otteluseurantaketju Liiga

  • 116 161
  • 519
Tila
Viestiketju on suljettu.

verco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens
Siis mitä helvettiä!? Kale tulessa ja jää sulaa alta. Kertokaa nyt joku suomeksi mitä siellä tapahtuu, kun olen ihan jatkoajan varassa tämän spektaakkelin suhteen. Olis vissiin sittenkin pitänyt lähteä katsomaan...
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Siis mitä helvettiä!? Kale tulessa ja jää sulaa alta. Kertokaa nyt joku suomeksi mitä siellä tapahtuu, kun olen ihan jatkoajan varassa tämän spektaakkelin suhteen. Olis vissiin sittenkin pitänyt lähteä katsomaan...

Jäästä irtoaa lohkareita minkä takia ottelu keskeytettiin.

E: Hieno tifo Ilvekseltä.
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Kalen ois voinnu järjestää tonne tekee jotain sirkustemppuja ja näin oltaisiin viihdytetty yleisöä paremmin, kuin mikään bändi tai muu taukoviihde!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En tiennyt, että Kimmo Kapanen on myös Tapparalla töissä.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Siis mitä helvettiä!? Kale tulessa ja jää sulaa alta. Kertokaa nyt joku suomeksi mitä siellä tapahtuu, kun olen ihan jatkoajan varassa tämän spektaakkelin suhteen. Olis vissiin sittenkin pitänyt lähteä katsomaan...

No nuo nyt ainakin, sekä:
- Tuokkola on kujeillut jotain jekkuja, ilmeisesti Tukka-Jukalle kun Tuomas hykertelee haastatteluissa kuin pikkupoika, kun taas Jukka on vähän möks.

- Valavuori on päissään ja Grönman viljelee kaksmielisiä juttuja.

- Tapparan cheerleaderit treenaa kovaa ja vienti on Tampereen yöelämässä vielä kovempaa.

- Ja nyt telkkarissa juttelee joku musta Tappara-legenda, joka puhuu ilmeisesti mansea murtaen.

Eli paljon tapahtuu, paikka kiekkoa ei pelatakkaan.
 

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Onneksi Valavuori nauttii (tarjoiluista).
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kenelle oli yllätys että stadilainen lehti haukkuu Tamperelaista tapahtumaa? Sit vaan odotellaan kuinka stadikalla on kaikki aivan ihanasti...

Helsingissä on kaksi Talviklassikkoa järjestetty ilman ongelmia.

Jos jää ei kestä, niin kai siellä on jotain tehty väärin.
 

Norwich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Boston, Barca, Norwich
Tulos ei jää voimaan jos peli keskeytetään tähän.

Ootko varma? eiks tätä vois jatkaa kyseisestä tilanteesta huomenna vähän niin kuin tehtiin Galatasaray-Juventus pelissä.
 

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
HAHAHHAHAHAH, mua naurattaa toi Valavuori. Toi ukko on ihan sekasin :D . Nyt kiAkko jäähän ja ulkopeli höntsät käyntii! Ipalle loppuerä 3-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös