Tiedän miltä tuntuu olla venäläinen/ruotsalainenJoko Mertaranta on haukuttu?
Onkohan Pelicansin vai Tapparan puolella?
Ei ole Kerhon yv:ssä enää mitään tolkkua.
Tässä ei pärjätä pelaamallakaan vitun Kova tuomitsee.
Älä nyt, juuri oli Tapparalla hyvännäköinen hyökkäysMilloin Mertarannasta valittaminen pitäisi lopettaa? Mun mielestä ihan aiheellista joka kerta näissä Pelicansin kotipeleissä, koska ei pysty neutraaliin selostamiseen.
Valitettavaa ja totta ja syystä siitä pitääkin valittaa kunnes tapahtuu jotain järkevää muutosta asiaan. Hiljaa olemalla se muutos ei ainakaan tule tapahtumaan, vaikka sinällään varsin suomalaista touhua tuollainen paskan syöminen onkin.Milloin Mertarannasta valittaminen pitäisi lopettaa? Mun mielestä ihan aiheellista joka kerta näissä Pelicansin kotipeleissä, koska ei pysty neutraaliin selostamiseen.
Mun mielestä ihan aiheellista joka kerta näissä Pelicansin kotipeleissä, koska ei pysty neutraaliin selostamiseen.
Parempi idea: Aina kun Mertsi hehkuttaa Pelicansia, huikka.Juomapeli-idea: joka kerta kun otteluseurantaketjussa mainitaan Mertsin puolueellisesta selostamisesta ja/tai turkooseista värilaseista, niin heti huikkaa!
Kyllä se on pelannut kauden alusta saakka niissä peleissä, jotka minä olen Kaanneilta nöhnytPelicans hommannut uuden pelaajan? Ainakin Antsan mukaan kentällä on koko ajan joku pelaaja nimeltä "Bjööninen"