Saas nähdä mitä tapahtuu kun vahvaan pelitapaan luottava KooKoo kohtaa sekoilevan Kerhon. Jos Kerhon yv ei ole tehokasta, niin eivät tappele tänään pisteistä. Viisikkopelaamisessa KooKoo sen verta paljon edellä.
Ennustan Kerhon pakeille kiireistä iltaa ja Larmille paljon töitä.
KooKoolla ei taso ole heilahellut vaan lähinnä ehkä parantunut, joten kaiken järjen mukaan tänään pitäisi tulla pisteitä. Varsinkin kotona pelattu omassa kaukalossa vahvasti.
Onko kellään vieläkään tietoa miksi Tuulola ollut nyt jokusen matsin sivussa? Hiljaista pitelee sen puoleen.
Lähinnä ottelussa jännittää se, kuinka hyvin kerhon yv tulee toimimaan. Tai siis lähinnä se yksi ainoa kuvio, jossa Kontiola syöttää neliön läpi innalalle. Toinen jännä asia on se, alkaako keron pelissä näkymään se pelitavan eteenpäin meno.
En kyllä yhtään ihmettele miksi HPK on tällä hetkellä sarjataulukon häntäpäässä. Yksi heikoimmista joukkueista, jonka olen tällä kaudella KooKoota vastaan nähnyt pelaavan. Toki tuomariston sekoilun ja heikon viimeistelyn seurauksena peli meni tiukoille. Ei ollut kyllä KooKookaan tänään parhaimmillaan.
En kyllä yhtään ihmettele miksi HPK on tällä hetkellä sarjataulukon häntäpäässä. Yksi heikoimmista joukkueista, jonka olen tällä kaudella KooKoota vastaan nähnyt pelaavan. Toki tuomariston sekoilun ja heikon viimeistelyn seurauksena peli meni tiukoille. Ei ollut kyllä KooKookaan tänään parhaimmillaan.
KooKoo hyvä porukka, aineksia menestyä jos pudotuspelejä tänä keväänä pelataan. Sopivasti välillä harmaalla alueella menemättä liiallisuuksiin, tykkään.
Tuli tarkastettua tilanne ja siitä olisi ollut helppo viheltää laitataklaus tai poikittainenmaila, lopputuloksena HPK:n tyylikäs maali.
Tuomarien koulutuksessa voisi hieman nostaa esille tilanteita missä vedät itse reilusti vihkoon. Nyt tuomari kaksikolla ei pää kestänyt ja ottivat henkilökohtaisesti saamansa palautteen. Itse otan tekemästäni virheistä kyllä vittuilun vastaan ja sen jälkeen mennään eteenpäin. Pelin tuomareiden kasetti ei tätä kestänyt ja korostaakseen omaa virhettään he antoi vielä pari 10 minuuttista Kookoolle.
Onneksi runkosarjan tarkoituksena on myös selvittää kenen kantti kestää pleijareissa. Näkemän perusteella tämän kaksikon tuomaroinnit loppuu ennen niitä.
Niin, tuo kultakypärän taputtelu on vähän sellainen, että siitä taitaa olla vähän pakko antaa käytösrangaistus, kun noin suuri eleisesti sen teki. Tuskin ihan suullisesta palautteesta olisi kovin helpolla tullut.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt!Kirjaudu / Rekisteröidy