Hyvin on JYP pelannut tänään, muutamia virheitä lukuunottamatta, mutta kun kaveri tekee kun on paikka, niin tämä on tulos tällä hetkellä. Kavennusta huutaa tähän erään.
Totta tuokin, mutta on niitä hyviä rakenteluja ollut JYP:lläkinKyllä Ilveksellä on toisessa erässä ollut hitokseen paikkoja, mutta Veini on pitänyt kotijoukkuetta pystyssä.
Tietääkseni ei nykysäännöillä ole merkitystä eikä mua kiinnosta oliko jäähyn paikka vai ei. Pointtina se, että tota jätkää saa rikkoa paljon enemmän kuin ketään muuta ainakin mitä JYP otteluita olen nähnyt.Taisi osua kyllä ensiksi kiekkoon joka tapauksessa.
Latvala hellitti jo kerran, mutta päätti sitten jatkaa kun meni läpi. Lopulta tuomarikin sitten huomasi jotain rikkeen tapaista.Piti kiinni sekunnin liian pitkään, jos olis päästäny irti 27 sekunnin kohdalla ei olis tullu jäähyä, 28 sekuntia kiinnipitämistä oli liikaa.
Olen selkeästi vähemmistössä kun näen hyvää JYP:n pelissä. On niin hyvä punaviiniä alla, että syytän sitä. :)Yhtälailla jos Ilves olisi ollut paikoissa tehokas, olis peli jo 0-4.
Seuraavana luvassa häikäisevää Jypin ylivoimapeliä!!1
Latvala normaalista Liiga-kahvasitomisesta jäähylle. Kaikenlaista.
Sekin vain sutaisi kiekosta ohiSaadaanko veto aikaiseksi? Taikuri on ainoa toivo
Et ole ainoa.Olen selkeästi vähemmistössä kun näen hyvää JYP:n pelissä. On niin hyvä punaviiniä alla, että syytän sitä. :)