Lähemäen Dynamo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jukurit, TML
Eli mikkeliläisen vartijayrityksen vinkkelistä katsottuna on ihan ok että kahdeksan turkulaista vs yksi vaasalainen on aivan jees? Ei se mitään anna palaavaa vaan vitun pönde.
Nyt on fåågeli-setä hyvin hyvin vihainen, tai enhän minä tiedä vaikka olisit täti. Oletko kuullut koskaan juttua pojasta ja sudesta? Jatkuva valehtelu vie pojan uskottavuuden, johtaa lopulta turmioon, koska kyläläiset eivät usko enää pojan varoituksia sudesta. Tällaiset seremoniamestarit kuten mm. monasti mainitsemani Niksi ja LaFontaine vievät teidän uskottavuuden. Se jos Niksi kertoo teidän kaverin päälle hyökänneen kahdeksan Turkulaista jannua, voi tarkoittaa ihan mitä vain. Olen todistanut omin silmin useasti kuinka totuus muuttuu teidän hovissa, täällä jatkoajalla, ihan miksi tahansa. Ei enää puhuta värilaseista.
Raukkamaista se on jos näin on käynyt. Se ei kuitenkaan muuta miksikään noita mun yllä toteamia faktoja Ultrasin jannuista. Peleissä pienessä nousussa agressiivista porukkaa, voimakasta provosointia ja provosoidutaan herkästi. Eli normi Ultras meininkiä.
Tämä ei ole taatusti viimeinen kerta kun asiaan palataan tällä kaudella. Mikään ei kuitenkaan muutu.