La 13.9.2008 SM-liiga otteluseurantaketju

  • 63 720
  • 276

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Kui pelicans-Hpk alkaa vasta noin myöhään?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten otteluketjuun tuli kirjoitettua, ei ollut mikään helppo matsi IFK:lle. Ja Ahlqvistiinkään ei taidettu kaatua.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Pel-HPK matsi on Canalin telkkariottelu. Tästä johtuen peli käynnistyy vasta klo. 19.30.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onpahan Allulla ollut duunia. Ei vaan voi käsittää tätä sössimistä, toisaalta tämä on just se mikä tekee lätkästä mielenkiintoisen. Koskaan ei voi tietää..
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Ottelun torjunnat kertovat kaiken tarpeellisen. A.A 43 torjuntaa ja Tarkki 25 torjuntaa.
 

Pure

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Kuhta - ei maalia
Holma - maali
Pesonen - ei maalia
Tarvainen - ei maalia
Hirso - ei maalia.

potkut kaikille.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ottelun torjunnat kertovat kaiken tarpeellisen. A.A 43 torjuntaa ja Tarkki 25 torjuntaa.

Ei mitään uutta meille siinä suhteessa, että edelleen yksittäistä maalia kohti joudutaan tekemään ihan suunnaton määrä töitä. Joku muu joukkue olisi tuolla laukausmäärällä tehnyt 3-4 maalia enemmän.

Tosin A.A:n puolesta täytyy olla iloinen. Viime kausi oli kaverille tosi paskamainen, kun sydänlihastulehdus päätti kauden ja kesällä vielä näytti, että hän saattaa olla tippumassa kolmosvahdiksi HIFKissa.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Onko Lahdessa ja Hämeenlinnassa tapahtunut jokin ydinkatastrofi, vai miksi kukaan ei kommentoi peliä? Itse olen puhtaasti netin varassa.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
TV-peli on kyllä ollut ainakin toisessa erässä ihan hirveä paskaa.

No ei tuota kyllä voi selvinpäin katsella.... harmi vaan etten ite oo koskaan kännissä. Tai no onhan se tilanne 0-0 sentään, eli kutkuttavan jännittävä tilanne joshta on hyvä lähteä 3. erään.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko Lahdessa ja Hämeenlinnassa tapahtunut jokin ydinkatastrofi, vai miksi kukaan ei kommentoi peliä? Itse olen puhtaasti netin varassa.

Eipä tuossa mitään isompaa kommentoitavaa ole. Peli on sekavaa kuraa, molemmin puolin, niinkuin tietenkin vielä odottaa sopikin.

Niinkuin ennakkoon saattoi odottaa, Kerho pelaa tarkasti, virheitä vältellen. Jos jotain yksittäistä pitäisi mainita, ottaisin kuitenkin Kariyan esille. Muutama väläys on nähty jo. Kaverilla kuitenkin luistin tuntuu vielä painavan aika paljon. Tuulola vapautti kerran upeasti Vihkon läpiajoon, mutta Vihkon laukaus epäonnistui.
 

Bulvaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voi taivas mitä nysväystä. Ei maalin maalia varsinaisella peliajalla.
edit Eikä jatkoajallakaan. Jättäisivät suosiolla voittomaalikilpailun (mikä sanahirviö) väliin ja lähtisivät kotiin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös