Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Waheeb kyllä heittämällä paras, loistavaa työtä ja heittäytymistä.
Tottakai. Salaliitto elää ja voi hyvin.
Tiukempaa linjaa toivoisin.
Tai muali?Eihän tässä ole mittään hättää. Kohta tehdään maali.
Kyä se poikkari selkään oliRauhala antaa kovuutta = Kamppaa
Toivottavasti ei muotoinen."Tupakkilaatikon kokoinen kolo" -Anu
Faneilla on vahvat siteet keskenaanMiksi Kärppien fanikatsomossa liehuu Luleå Hockeyn lippu :D
Hyvin siinä kalasteli kyllä KalPan pelaaja jäähyä, kun Rauhala antoi selkään kevyen tuuppaisun. Ei noita vihelletä, saatika pelin lopussa.Rauhala antaa kovuutta = Kamppaa
Katsoitko eilisen pelin?Hyvin siinä kalasteli kyllä KalPan pelaaja jäähyä, kun Rauhala antoi selkään kevyen tuuppaisun. Ei noita vihelletä, saatika pelin lopussa.
Ihan ok, jos Lueåssa heilutetaan Kärppien lippua, muuten en kyllä ymmärrä.Miksi Kärppien fanikatsomossa liehuu Luleå Hockeyn lippu :D
Siis en ymmärrä, minä toivon tiukempaa linjaa, sillä sekä Tappara että vihollinen istuvat rikkeistään. Eikä niin, että pystyt sanomaan etukäteen kumpi saa seuraavanOlet oikeasti samaa mieltä tästä, turha provoilla perään.
Liikkuvammat jengit kärsii kun "kamppailupelaaminen" sallitaan. Toisaalta taas kamppailu ei olekaan samassa suhteessa kamppailua vastustajan niin tehdessä. Helvetin vaikea tie on muilla pärjätä silloin kun muutenkin Tappara on ihan v*tun kova joukkue.
Miksi Kärppien fanikatsomossa liehuu Luleå Hockeyn lippu :D
Tuliko boksi? Olen jääkaapilla ja luen samalla Jatkoaikaa!Kyä se poikkari selkään oli
No en tiedä. Raastepöytä haastaa kovasti.Waheeb kyllä heittämällä paras, loistavaa työtä ja heittäytymistä.
Ei tullut, tee rauhassa kerrosleipäTuliko boksi? Olen jääkaapilla ja luen samalla Jatkoaikaa!
Siis et kai oikeasti vertaa tuota tilannetta siihen Kapasen poikittaiseen mailaan, joka tuli maassa makavaaan Liedekseen? :DKatsoitko eilisen pelin?
Eli ollaan samaa mieltä! Ja Tapparahan tässä ja eilisessä pelissä esimerkiksi on ollut hyötyjänä?Siis en ymmärrä, minä toivon tiukempaa linjaa, sillä sekä Tappara että vihollinen istuvat rikkeistään. Eikä niin, että pystyt sanomaan etukäteen kumpi saa seuraavan