Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Mitä vittua tuo Sallinen ja Pikkarainen selittää? Selviä tapauksia. No okei, Broadhurstin jäähy siinä ja siinä.
Kyllä voi. Tosin ei tuo mun mielestä sukellus ollut. Kampitusjäähy oli oikein.Eihän sukeltamisesta voi antaa kakkosta jossei vihellä vastustajalle samalla rangaistusta? Mitä vittua tuomarit?
Miksei voi?Eihän sukeltamisesta voi antaa kakkosta jossei vihellä vastustajalle samalla rangaistusta? Mitä vittua tuomarit?
Kävin tarkastamassa, näköjään voi. Mutta olipa karmea vihellys. Kamppi oli joo selvä.Kyllä voi. Tosin ei tuo mun mielestä sukellus ollut. Kampitusjäähy oli oikein.
Kyllä joitakin varmasti kiinnostaa sijojen 11-12 joukkueetkin älä huoli.Lukon otteet kiinnostaa, kun on sarjakärki. Tätähän ei tosin usein Raumalla koeta.
Ei pysty. Lukkohan on sulamassa kato.Lukon otteet kiinnostaa, kun 10 sijan taistossa toivotaan, että kärkijoukkueet hoitaa sen "oman tonttinsa".
Olen elänyt luulossa että sukeltamisen määritelmä on ainoastaan se että korostaa rikettä. (Ja olen aina nähnyt vain tasatuomiot kun sukeltamisesta on vihelletty) Ilmeisesti näin ei ole, seison korjattuna.Miksei voi?
Huhhuh helppo 5-3 av selvitetty
Modet otti oikeudet meikäjäbältä pois laittaa kuvia :(Oisko yks nasun kuva tähän paikallaan?
Modet otti oikeudet meikäjäbältä pois laittaa kuvia :(
Sun pitää tehä uus tili, esim s1lppuri. Ei kukaan osaa yhdistää sitä suhun.Modet otti oikeudet meikäjäbältä pois laittaa kuvia :(
Kiitos.Herraisä. Tää palsta ei oo enää entisensä....
Oli kyllä helvetin kyseenalainen vihellys. SaiPan kaveri painoi vielä nyrkkiä akvaarioon, vähemmästäkin kaatuu :DOlen elänyt luulossa että sukeltamisen määritelmä on ainoastaan se että korostaa rikettä. (Ja olen aina nähnyt vain tasatuomiot kun sukeltamisesta on vihelletty) Ilmeisesti näin ei ole, seison korjattuna.
Tämähän se varmaan oisSun pitää tehä uus tili, esim s1lppuri. Ei kukaan osaa yhdistää sitä suhun.
Jos niillä olisi mailat niin olisi helpompaa.Edes tuomarit eivät saaneet SaiPaa tasoihin vaikka kaikkensa koittivat :)