La 13.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 52 699
  • 740

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Keneltä tuo J-P Pajula ottaa suihin, että saa edelleen viheltää Liigassa?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Hieno erä Turussa ja sitten seepra viimeisellä sekunnilla antaa jäähyn kotijoukkueelle, turhaan.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sami Kapanen on jättänyt silmälasit pois ja eikä enää näytä täysin Länsi-Göötanmaan herttualta AKA kuntosaliohjaaja Danielilta.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ny oltiin jälessä. Lähteenmäki pääs pyörityksen päätteeks läpi, ei saanut edes vetoa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaa? Lukko on kaventanut. Ja DeFazio vieläpä maalintekijänä, niin riemu on kaksinkertainen ainakin meikäläisellä. Olen ruvennut tykkäämään tosta DeFaziosta.

Ei tämä peli vielä taidakaan olla selvä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jaa? Lukko on kaventanut. Ja DeFazio vieläpä maalintekijänä, niin riemu on kaksinkertainen ainakin meikäläisellä. Olen ruvennut tykkäämään tosta DeFaziosta.

Ei tämä peli vielä taidakaan olla selvä.

Mua kismittää se, kun Ässät on nyt täysin purjeessa ja Lukko luo paikan toisensa perään, mutta ei mene sisään. Eikös yleensä kaveri sitten tee jostain ainokaisesta paikastaan?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Liigan tilastojen mukaan toinen erä on ollut Lukon hallintaa, torjunnat 13-2 Bernard ensin mainittuna. Harmi vaan kun tuo oman pään peli ei Lukolla toimi edes vähää alusta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Jaa? Lukko on kaventanut. Ja DeFazio vieläpä maalintekijänä, niin riemu on kaksinkertainen ainakin meikäläisellä. Olen ruvennut tykkäämään tosta DeFaziosta.

Ei tämä peli vielä taidakaan olla selvä.
Kyllä Lukon voitto on jo varma. Onnittelut!
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On kyllä puuduttavaa peliä Turussa, pari hyvää paikkaa ja muuten vaan odotellaan ja ihmetellään. Ekaa kertaa muuten alkanut Telia pätkimään itsellä tällä kaudella ja jos näin jatkuu niin pakko irtisanoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös