Itse luokittelisin tämän hyväksi hauksi, en huippukaappaukseksi.No jaa. Viime kaudella 29 pistettä 41 pelissä ja sitä edellisellä 37 pistettä 60 pelissä. Kyllä tuota voi liigan sisällä pitää kovana kaappauksena, nuori pelaaja joka on kuitenkin pari kautta takonut hyviä pisteitä. Ei 40 pistettä mikään mahdoton odotus kyllä tuollaiselle ole.
Tämä on hyvä taktiikka. Yleensä toki pelin lopussa..mutta yllättää vastustajan.Pelicans sen verran jaloissa, että kokeilevat josko kuudella pelaajalla olisi tulosta. Ei tullut, jäähy tuli.
Toivotaan. Maistuisi kyllä.Heponiemen pelistä paistaa kyllä tänään hattutemppu
On kyllä taas kamalaa paskaa tämä SaiPan yv. Toki aktiivista alivoimaa pelaa JyP.
Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.Itse luokittelisin tämän hyväksi hauksi, en huippukaappaukseksi.
Tuo edellinen yv ei ollut.Eikös tämä ole liigan parasta?
Joo taklaukset kiellettävä.Oli muuten Kaltevalta sellainen kaverisyöttö Immoselle että jos tuossa lähimpänä olisi ollut joku joefinlayson niin Keskisuomalaisessa olisi huomenna Immosen muistokirjoitus.
Onneksi ei ollut Finlayson, vaan lappeenrantalainen herrasmies.
Fair enough. Itse en alkukauden otannalla odota enempää enkä vähempää, kuin 20p runkosarjaa.Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.
Mutta siis makuasia, itse vaan miellän sen hyvän haun sellaiseksi tuntemattomaksi suuruudeksi.
On se tälläkin hetkellä 30 pisteen vauhdissa. Hymiö.Fair enough. Itse en alkukauden otannalla odota enempää enkä vähempää, kuin 20p runkosarjaa.
Yleensä porukka olettaa että varsinkin 20-25v kaveri nostaa aina profiiliaan seuraavalla kaudella...ja näinhän ei toki ole "automaattisesti". Jos edellinen kausi menee kaikin puolin nappiin ja hyvä ketjukemia koko ajan niin eipä se homma todellakaan välttämättä toimi ensi kaudella yhtä pykälää paremmin? Varsinkin tehopisteitä jos katsotaan. Kausi on pitkä eli vaikka mitä ehtii vielä tapahtua, toivotaan Lindstedille onnistumisia.Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.
Mutta siis makuasia, itse vaan miellän sen hyvän haun sellaiseksi tuntemattomaksi suuruudeksi.