La 13.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 53 118
  • 740
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Kerho ylivoimalle. Hyvä aika laittaa kahvit tippumaan kun mitään ei pariin minuuttin tapahdu.
 

Vaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Peli pyörii vaasalaisten päädyssä koko ajan. Vauhdikasta menoa.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No jaa. Viime kaudella 29 pistettä 41 pelissä ja sitä edellisellä 37 pistettä 60 pelissä. Kyllä tuota voi liigan sisällä pitää kovana kaappauksena, nuori pelaaja joka on kuitenkin pari kautta takonut hyviä pisteitä. Ei 40 pistettä mikään mahdoton odotus kyllä tuollaiselle ole.
Itse luokittelisin tämän hyväksi hauksi, en huippukaappaukseksi.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Siikonen ei yllättäen onnistu tuhannen taalan paikastaan...
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Pelicans sen verran jaloissa, että kokeilevat josko kuudella pelaajalla olisi tulosta. Ei tullut, jäähy tuli.
Tämä on hyvä taktiikka. Yleensä toki pelin lopussa..mutta yllättää vastustajan.

Oulussa Aitto ainakin tuntuu olevan kuumana. Arvailen että tulee olemaan reilusti hommia tänään..
 

Ralph

Jäsen
Hieno 2-0-hyökkäys Pelicansilta. Toinen vetää itse lörpön patjoihin.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Heponiemen pelistä paistaa kyllä tänään hattutemppu
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tuo JYPin Joonas Viinikainen ei vissiiin ole Ässä-kasvatti Juha Viinikaiselle kovinkaan läheistä sukua?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Pelsulla paikka tehdä av-maali, mutta ei mene.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse luokittelisin tämän hyväksi hauksi, en huippukaappaukseksi.
Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.

Mutta siis makuasia, itse vaan miellän sen hyvän haun sellaiseksi tuntemattomaksi suuruudeksi.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Oli muuten Kaltevalta sellainen kaverisyöttö Immoselle että jos tuossa lähimpänä olisi ollut joku joefinlayson niin Keskisuomalaisessa olisi huomenna Immosen muistokirjoitus.

Onneksi ei ollut Finlayson, vaan lappeenrantalainen herrasmies.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Oli muuten Kaltevalta sellainen kaverisyöttö Immoselle että jos tuossa lähimpänä olisi ollut joku joefinlayson niin Keskisuomalaisessa olisi huomenna Immosen muistokirjoitus.

Onneksi ei ollut Finlayson, vaan lappeenrantalainen herrasmies.
Joo taklaukset kiellettävä.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.

Mutta siis makuasia, itse vaan miellän sen hyvän haun sellaiseksi tuntemattomaksi suuruudeksi.
Fair enough. Itse en alkukauden otannalla odota enempää enkä vähempää, kuin 20p runkosarjaa.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ymmärrän sen että jos JYPin hyökkäyspeli ei toimi niin pitää yksinkertaistaa, mutta onhan tuo ristikulmaan heittäminen tuolla luisteluvoimalla aika tyhmää.

Immosenko tuonne kiekon perään pitäisi rynnätä?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Fair enough. Itse en alkukauden otannalla odota enempää enkä vähempää, kuin 20p runkosarjaa.
On se tälläkin hetkellä 30 pisteen vauhdissa. Hymiö.

Mutta ei ole tosiaan kyllä minuakaan vakuuttanut. Toki yksi peli voi muuttaa paljon, ei tuo Kristofkaan paljoa ollut tehoillut ennen kuin teki ensin 1+1 ja seuraavaan peliin 0+4 niin äkkiä parantui tehopisteet. Toki Kristof on ollut pelillisesti paljon parempi muutenkin kuin Lindsten, eipä sillä.

Toivottavasti alkaa tehoilemaan.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Voi Jeesus mitä räpeltämistä, omista paikoista ei tehdä ja vastustaja tekee joka toisesta.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Eri mieltä. Toki tulkintakysymyksiä, mutta mielestäni esim. Teemu Kivihalme on "hyvä haku" tai sitten jotkut SaiPan hankkimat tuntemattomat ulkkarit. Lindsten on kuitenkin pelannut viimeiset pari kautta n. 0,7 pisteen keskiarvolla liigan kärkijoukkueisiin kuuluneessa TPS:ssä, joten kyllä tuo menee jo lähemmäs sitä (huippu)kaappausta kuin mitään varsinaista hakua.

Mutta siis makuasia, itse vaan miellän sen hyvän haun sellaiseksi tuntemattomaksi suuruudeksi.
Yleensä porukka olettaa että varsinkin 20-25v kaveri nostaa aina profiiliaan seuraavalla kaudella...ja näinhän ei toki ole "automaattisesti". Jos edellinen kausi menee kaikin puolin nappiin ja hyvä ketjukemia koko ajan niin eipä se homma todellakaan välttämättä toimi ensi kaudella yhtä pykälää paremmin? Varsinkin tehopisteitä jos katsotaan. Kausi on pitkä eli vaikka mitä ehtii vielä tapahtua, toivotaan Lindstedille onnistumisia.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tomasek vei Tuohimaan niin kahville että alkoi omaakin kahvihammasta kolottaa ja keitän itselleni sumpit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös