La 13.10.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 52 720
  • 740

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät YV
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt tuli taas jäähy. Ässille yv loppuun. Tehkää nyt saatana!

Veikkaan että täristään Lukolle pari paikkaa
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tuomarit arpoo nyt Toni Koivistolle 2min. Ässät ylivoimalle.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers

Liitteet

  • ässät_lukko.jpg
    ässät_lukko.jpg
    42,5 KB · kertaa luettu: 291
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Vitun nuija. Millä tavalla tuo erosi muista roikkumisista, joista ei jäähyjä
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Porissa haetaan voittajaa jatkoajalta. Huh huh.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mä lyön hanskat tiskiin just niin paljon ja usein kuin haluan. Tunteella mennään ja eletään. Analysoidaan näitä paremmalla ajalla. Onko sinulle ok?

Mikä ettei. Mä vaan seuraan ottelun loppuun, ilman joukkueelle haistattelemista, se on mun tapa. Onko se sulle ok?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lukko ansaitsisi voiton. Ässien yksilöt Marttinen ja Tuohilampi eivät ansaitsisi kuin pitkän lenkin pelin päätteeksi.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Mikä ettei. Mä vaan seuraan ottelun loppuun, ilman joukkueelle haistattelemista, se on mun tapa. Onko se sulle ok?
Mä en myöskään puutu toisten asioihin niin helpolla. Joten kaada itsellesi vaan.

Ironista, että Setänen teki game saverin loppuun...
 

papa durdin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Peli oli 4-2 ja kaks oman pään virhettä ja tasan. Harmi, kun liiga on suljettu. Sais Ässät hakea vauhtia alhaalta ja siivota organisaationsa.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Todella outoa, ettei tuota ole tähänkään mennessä kautta koutsattu pois herran pelaamisesta, luulisi kuitenkin kyseessä olevan suht helppo "ominaisuus" kitkettäväksi. Lessio huitoo ja kahvaa mailalla todella aggressiivisesti ja taitaa kaikki miehen jäähyt olla jotain - usein hyökkäyspään - huitomisia yms. mailarikkeitä.
Tästä muistaakseni kirjoittelin jo Tampere Cupissa, mutta silloin ei saanut oikein tuulta alleen
 

alias

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Peli oli 4-2 ja kaks oman pään virhettä ja tasan. Harmi, kun liiga on suljettu. Sais Ässät hakea vauhtia alhaalta ja siivota organisaationsa.

Tämän kauden päätteksi voidaan hyvinkin hakea vauhtia suomi- sarjasta, ei ollenkaan utopistinen skenaario
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kotkaniemi on aivan kipsissä. Ässiltä ykköspakkipari ei pelaa jatkoajalla ja hidas kankea Marttinen pelaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös