Mä en ole edes yllättynyt tästä sulamisesta.Mitä helvettiä ässät?
Mä en ole edes yllättynyt tästä sulamisesta.Mitä helvettiä ässät?
Ihme touhua. Jokainen sen voi todeta, kun ei mies meinaa mahtua jäähyaition ovesta sisään.Hys hys. Kirjoitin saman jo Jatkoajan alkutaipaleella 2000-luvun alussa ja tuli sanomista.
Minä ainakin löin mutta olut auttaa kummasti.Etkös sä lyönyt jo hanskat tiskiin?
Pätkiikö muillakin Porin peli, mustaa ruutua, värillistä ruutua.
https://www.telia.fi/dam/jcr:372947...35029f/hero_yhteys_kelluva_1056x1056_1024.pngJep. Kiitos Telia.
Mä lyön hanskat tiskiin just niin paljon ja usein kuin haluan. Tunteella mennään ja eletään. Analysoidaan näitä paremmalla ajalla. Onko sinulle ok?Etkös sä lyönyt jo hanskat tiskiin?
Mä lyön hanskat tiskiin just niin paljon ja usein kuin haluan. Tunteella mennään ja eletään. Analysoidaan näitä paremmalla ajalla. Onko sinulle ok?
Mä en myöskään puutu toisten asioihin niin helpolla. Joten kaada itsellesi vaan.Mikä ettei. Mä vaan seuraan ottelun loppuun, ilman joukkueelle haistattelemista, se on mun tapa. Onko se sulle ok?
Oliko kumpikaan yllätys?Farssi Ässiltä, farssi Telialta.
Tästä muistaakseni kirjoittelin jo Tampere Cupissa, mutta silloin ei saanut oikein tuulta alleenTodella outoa, ettei tuota ole tähänkään mennessä kautta koutsattu pois herran pelaamisesta, luulisi kuitenkin kyseessä olevan suht helppo "ominaisuus" kitkettäväksi. Lessio huitoo ja kahvaa mailalla todella aggressiivisesti ja taitaa kaikki miehen jäähyt olla jotain - usein hyökkäyspään - huitomisia yms. mailarikkeitä.
Peli oli 4-2 ja kaks oman pään virhettä ja tasan. Harmi, kun liiga on suljettu. Sais Ässät hakea vauhtia alhaalta ja siivota organisaationsa.