La 12.4.2008 Otteluseurantaketju SM-liiga

  • 41 342
  • 256
Tila
Viestiketju on suljettu.

Weasels

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt kyllä repesin :D:DD: Raksilassa huudetaan nuijaa, vaikka kamppi oli päivän selvä.
Kiitos Oulu, päivän paras!

Omiahan ei saa kannustaa psyykkaamalla tuomareita? Kato Biisikärpänen-musavisaa ennemmin sitten!!!! Kyllä täydet pojot kotiyleisölle!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Pätkiikö muilla lähetys, vai onko vika meikäläisen vehkeissä?
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Nelosen lähetys nykii ja pätkii, ainakin täällä Helsingissä. Mistä johtunee?
 
Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Nyt kyllä repesin :D:DD: Raksilassa huudetaan nuijaa, vaikka kamppi oli päivän selvä.
Kiitos Oulu, päivän paras!

Ja mä repesin tästä kommentista.

Kerro yksikin halli, missä tuomari ei ole nuija viheltäessään jäähyn kotijoukkueelle, oli sitten syytä eli ei?
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Brucklerin aivopieru...Kohta nähdään, kannattaako antaa Kärpille ylivoimaa?
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Brucklerin aivopieru...Kohta nähdään, kannattaako antaa Kärpille ylivoimaa?

Itse en katsonut tilannetta riittävän tarkkaan kun näytti ihan siltä että kärppäpelaaja olisi kaatunut omia aikojaan. Brückler siis hanskallaan kampitti?
 

Salama44

Jäsen
Mitä vittua oululaisyleisö viheltää noille jäähyille. Heiskanen lyö ensin selvästi kiekon pois vastustajalta ja sitten vasta Kärppäpelaaja kaatuu mailaan. Toisessä päässä kenttää sitten Kärppäpelaaja vetää selvästi mailalla luistimiin eikä ole lähelläkään osua kiekkoon ja taas helvetinmoinen vihellyskonsertti. Tämäkö on sitä jääkiekkokulttuuria? Herätkää siellä Oulussa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Itse en katsonut tilannetta riittävän tarkkaan kun näytti ihan siltä että kärppäpelaaja olisi kaatunut omia aikojaan. Brückler siis hanskallaan kampitti?

huitaisi sillä Viuhkolaa, kyllähän tuo aina jäähynpaikka on, mutta ärsyttää noi loikat.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
Oulussako se tänään on keksitty tuo tuomareille huutelu? Lienee dejavu, mutta minusta olen kuullu sitä ennenkin.
 
Omiahan ei saa kannustaa psyykkaamalla tuomareita? Kato Biisikärpänen-musavisaa ennemmin sitten!!!! Kyllä täydet pojot kotiyleisölle!

Onks se omien kannustustamista, että huutelee tuomarille? No ihan sama, en jaksa vääntää.
Tosta olen samaa mieltä, että täydet pojot Oululaisyleisölle.

Ja mä repesin tästä kommentista.

Kerro yksikin halli, missä tuomari ei ole nuija viheltäessään jäähyn kotijoukkueelle, oli sitten syytä eli ei?

Nomut ihan selvä jäähy, ni ei noin nyt läheskään aina joka paikassa huudeta.

Tosta huomaa, mikä lataus yleisöllä peliä ja mahdollisia illan juhlia kohtaan on.


PS. pätkii täälläkin
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä vittua oululaisyleisö viheltää noille jäähyille. Heiskanen lyö ensin selvästi kiekon pois vastustajalta ja sitten vasta Kärppäpelaaja kaatuu mailaan. Toisessä päässä kenttää sitten Kärppäpelaaja vetää selvästi mailalla luistimiin eikä ole lähelläkään osua kiekkoon ja taas helvetinmoinen vihellyskonsertti. Tämäkö on sitä jääkiekkokulttuuria? Herätkää siellä Oulussa.
Se on sitä, kun tunteella eläminen syrjäyttää järjenkäytön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös