Mitäs nyt on luovutettu...? Juurihan posilla arvelin, että ens kaudella saatetaan jopa joskus voittaa :-)Voi vittu teitä luovuttajia....
Näin on. Idän ihme iskee toisessa erässä. Näin me uskotaanJoo ei muut ku kierroksia koneeseen! Idän ihme iskee kohta!
Hyvä että joku osaa sentään selittää niillekin joilla eri lähetys ilmeisesti. Osa näkee selkeän potkun, itse en saa sellaista mitenkään saati selkeää :D Ja hylkäys oli täysin selvä... noh.. värilasein saattaa nähdä jotkut toisin.Potkumaaliin liittyen kannattaa lukea Rönnin kommentit tästä artikkelista: Kommentti: NHL:n avauskierroksen kohu sattui hyvään aikaan – sai SM-liigan erotuomarijohtajan ohjeistamaan kotimaisiakin tuomareita
Eli viime kesänä muutettiin tulkintaa niin, että potkuliike ei enää haittaa mikäli terä pysyy jäässä. Eli nykytulkinnan mukaan tuo HPK:n maali hyväksytään, aiemmin ei olisi mennyt läpi.
Se hylätty maali taas, en ymmärrä miten tämä tai vastaavat tilanteet aiheuttavat aina parranpärinää. Jääkiekossa ei ole koskaan saanut seistä maskissa maalivahdin alueella, ainakaan niin kauan kuin minä olen lajia seurannut. Nykyään annetaan siimaa siten, että peliä ei vihelletä yhtä herkästi poikki kuin aikaisemmin, mutta jos tilanteesta syntyy maali niin ne hylätään auttamatta.
En tiedä kuka tää Laakso on SaiPan kokoonpanossa, mutta nyt joku roti näihinkin jotka hankitaan paikkaamaan rosterivajautta. Miten kujalla voi pakki olla
Rauhalan saikin sitten painia rauhassa jäähän. Onneksi KalPa ei rankaissut vastahyökkäyksestä.Jooo ooo. Aika kevyt oli Savinaisen jäähy
Lukko neljättä kertaa ylivoimalle. Kyllä tarjotaan, pitäisi vaan tehdä maaleja nyt.
Ne sopii hyvin meille mikkihiirille hei!Läpsyttimet on niiiiiin nolot. Hyi Kuopio... Hyi