La 12.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 14 644
  • 316

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko toi Lukon ja Tepsin pelin selostaja joku HPK:n kannattaja kun koko ajan sekottaa HPK:ta mukaan peliin?

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Nyt alkaa olemaan kiire tehdä avausmaali.

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
En tiedä kuka tää Laakso on SaiPan kokoonpanossa, mutta nyt joku roti näihinkin jotka hankitaan paikkaamaan rosterivajautta. Miten kujalla voi pakki olla

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Heljanko on aina vaan aika yksin noiden tilanteiden kanssa, karmea kasa virheita joista tulee lapiajoja/ylivoimahyokkayksia

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jooo ooo. Aika kevyt oli Savinaisen jäähy

Kivitasku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Potkumaaliin liittyen kannattaa lukea Rönnin kommentit tästä artikkelista: Kommentti: NHL:n avauskierroksen kohu sattui hyvään aikaan – sai SM-liigan erotuomarijohtajan ohjeistamaan kotimaisiakin tuomareita

Eli viime kesänä muutettiin tulkintaa niin, että potkuliike ei enää haittaa mikäli terä pysyy jäässä. Eli nykytulkinnan mukaan tuo HPK:n maali hyväksytään, aiemmin ei olisi mennyt läpi.

Se hylätty maali taas, en ymmärrä miten tämä tai vastaavat tilanteet aiheuttavat aina parranpärinää. Jääkiekossa ei ole koskaan saanut seistä maskissa maalivahdin alueella, ainakaan niin kauan kuin minä olen lajia seurannut. Nykyään annetaan siimaa siten, että peliä ei vihelletä yhtä herkästi poikki kuin aikaisemmin, mutta jos tilanteesta syntyy maali niin ne hylätään auttamatta.
Hyvä että joku osaa sentään selittää niillekin joilla eri lähetys ilmeisesti. Osa näkee selkeän potkun, itse en saa sellaista mitenkään saati selkeää :D Ja hylkäys oli täysin selvä... noh.. värilasein saattaa nähdä jotkut toisin.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko neljättä kertaa ylivoimalle. Kyllä tarjotaan, pitäisi vaan tehdä maaleja nyt.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Heshka hölmöili. Sekin on siis vaan ihminen.

Sitten turhautuu Joly ja lähtee jäähylle.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Jaa taas ollaan mukana

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy