La 12.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 14 648
  • 316

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nuijasodan veteraanit - Kiitos 1596-1597
Lähetä se mulle, itse en ole kuullut sitä vielä. Vai omalla äänellä kuvittelit tuon? :) Minusta upea teksti hienolle pelaajalle.
En nyt ihan heti ajatellut sitä päästäni narulle digitoida, ainakaan rehupiiklesin äänellä. Valitettavasti joudut sen itse hyräilemään.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toveri Viljanen esittää kauniin perstaklauksen.

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Joni Ikonen ylivoimassa on kyllä jotain käsittämätöntä, kun katsoo tuota rosteria. Jalkatyö ukolla kävis juuri vitosen puulaakeihin.

Onneksi tämän tilalle tulee Tikka käsittääkseni. On hiukan monikäyttösempi pelimies.

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Hiukan syö yleisömäärää varmaan Veiterän mestaruus juuri äsken Kisapuiston ulkojäällä. Näyttää katsomossa olevan ihan useampi kymmenen ihmistä Lappeenrannassa.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jah. Paukku paukuttaa.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Näytti todella kevyeltä hylkäykseltä Hämeenlinnassa.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hiukan syö yleisömäärää varmaan Veiterän mestaruus juuri äsken Kisapuiston ulkojäällä. Näyttää katsomossa olevan ihan useampi kymmenen ihmistä Lappeenrannassa.
Ai että. Onnea Veiterälle. Itsekin kaiholla muistelen Vaasan jääpallon kulta-aikoja. Vifk, V-67, VPS, Nollat ja mitä niitä nyt oli.

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kova on Kova.

Selostaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikös tuo Sportin maali kuulunutkin hylätä? Paukku seisoo koko ruumiinsa voimin veskarin alueella ja veskarin edessä pitkän aikaa, myös maalin syntyessä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy