Lähetä se mulle, itse en ole kuullut sitä vielä. Vai omalla äänellä kuvittelit tuon? :) Minusta upea teksti hienolle pelaajalle.Ens kausi kyllä. Epäilemättä. Biisistä olin huolissani.
Lähetä se mulle, itse en ole kuullut sitä vielä. Vai omalla äänellä kuvittelit tuon? :) Minusta upea teksti hienolle pelaajalle.Ens kausi kyllä. Epäilemättä. Biisistä olin huolissani.
En nyt ihan heti ajatellut sitä päästäni narulle digitoida, ainakaan rehupiiklesin äänellä. Valitettavasti joudut sen itse hyräilemään.Lähetä se mulle, itse en ole kuullut sitä vielä. Vai omalla äänellä kuvittelit tuon? :) Minusta upea teksti hienolle pelaajalle.
Paajanen tasoittaa, 1-1Hitto kun ei tiedä onko hyvä vai huono asia. Samoista sijoista tapellaan, mutta pitkävetoon laitoin Hifkin voittamaan.
Saukkonen on luultavasti ihan viime päiviin saakka luullut niiden olevan yksi ja sama liiga.Saukkosen mukaan ECHL ei ole mikään NHL, kiva oppia jotain uutta
Niinpä. Studio kiteytti asian hyvin, nää pelit vaan pitää voittaa. Vieraspelissä tyylipisteitä ei jaeta, kolme pinnaa olisi kiva tulla kotiin. Edit: samantien JYP kaventaa, 1 - 3Tää JYP - Ilves peli on kuin hidastettua filmiä katsoisi.
Done.En nyt ihan heti ajatellut sitä päästäni narulle digitoida, ainakaan rehupiiklesin äänellä. Valitettavasti joudut sen itse hyräilemään.
Se on kuin kattelis lähestyvän junan valoja raiteille sidottuna. Mitään et voi oikein tehdä odotellessasi vääjämätöntä. No helvetti. Ei se ollutkaan juna vaan kusiset viikset..Tää JYP - Ilves peli on kuin hidastettua filmiä katsoisi.
Ai että. Onnea Veiterälle. Itsekin kaiholla muistelen Vaasan jääpallon kulta-aikoja. Vifk, V-67, VPS, Nollat ja mitä niitä nyt oli.Hiukan syö yleisömäärää varmaan Veiterän mestaruus juuri äsken Kisapuiston ulkojäällä. Näyttää katsomossa olevan ihan useampi kymmenen ihmistä Lappeenrannassa.
Kyllä Paukku oli selkeästi veskarin alueella ja nähdäkseni osui veskariin.Näytti todella kevyeltä hylkäykseltä Hämeenlinnassa.
Ai? Ukko kokonaan veskan alueella. Tällä kaudella aika paljon pienemmistäkin hylättyNäytti todella kevyeltä hylkäykseltä Hämeenlinnassa.