La 12.3.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 14 638
  • 316

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Ette oo vittu tosissanne! :D Mulla kauhee megajärjestelmälappu ja olis vaatinu vittu ainoastaan PELSUN MAALIN! Mulla oli samanlainen viimeksi viikolla ja silloinkin turkoosi kusi Bjööööönisen tasoituksella Kärppiä vastaan

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kiitos SaiPa ja Tappara!

T. Lahti

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käsityksesi muutamasta kaudesta lienee venyvänpi kuin itsellä. Menneisyyden mestari. Tuttu termi meidänkin leirissä. Tervetuloa joukkoon.
Sinähän se tähän keskusteluun toit termin muutamaan kauteen, kun minä puhuin menneistä kausista.

Ja hehe, Kärpät oli ylivoimainen 2019-20 kaudella, mutta korona vei meiltä selvän mestaruuden.

Suosikkijoukkue
Ilves
@Yön Kärppä

Tapparalla viisi vuotta ja Kärpillä neljä vuotta mestaruudesta. Menneistä kausista puhuttaessa, on sinunkin syytä tarkistaa tilastosi. Itse kun menneillä kausilla ymmärrän tarkoitettavan kaikkia menneitä kausia.

Ja kaudella 2019-2020 Kärpät oli luvalla sanoen kaikkea muuta kuin ylivoimainen, jons muistelemme runkosarjan loppua..

Viimeksi muokattu:

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Mene helvettiin foorumeilta. Sua ei kaivata..
Hä? Mikäs pelle sinä olet, kun alat tuollaista laukoa?? Nyt kantsii lopettaa ajoissa...onko jäänyt lääkkeet ottamatta? Pistän raportin ylläpidolle menemään, jos vielä kerrankin sössötät tällaista soopaa, huhhuh! Oletko joku posiposipelle, jonka mielestä mitään negatiivista kommenttia (aiheesta) ei saisi laittaa? Herää nyt jo...samaa seuraa tässä kannatetaan.

Viimeksi muokattu:

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
TPS vs Tappara
  • 2.64
  • 4.10
  • 2.32
Jukurit vs K-Espoo
  • 2.36
  • 4.25
  • 2.56
KalPa vs JYP
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.90
KooKoo vs Ilves
  • 3.40
  • 4.35
  • 1.89
Kärpät vs HIFK
  • 2.36
  • 4.35
  • 2.72
Lukko vs Pelicans
  • 1.53
  • 5.10
  • 5.00
SaiPa vs Ässät
  • 2.14
  • 4.20
  • 2.88
Sport vs HPK
  • 1.42
  • 5.50
  • 6.10
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy