Just tän takia Rosa pitäisi pommittaa heti pelin alussa laidasta läpi niin johan loppuisivat pelihalut. Puhtaasti, toki.
On kyllä todellinen viha/rakkaus -suhde tätä pelaajaa kohtaan. Tänäänkin sellaista rottailua ja sukeltelua että oksetti. Kuitenkin mies pystyy niin upeisiin suorituksiin, mitä liigassamme aniharvoin nähdään. Periaatteessa olen perussuomalaista työntekomentaliteettia vastaan, koska meillä on aivan liian vähän taiteilijasieluja, jotka oikeasti olisivat myös itsekkäitä, mutta toisaalta on se Rosa vaan niin helvetin rotta.
Itse peli oli aikamoista paskaa. Joku sanoi että Salomäen pitäisi hieman rajoittaa, mutta itse olen sitä mieltä että jannu pelaa vain väärässä sarjassa. Tuostakin tämän illan 5+20 olisi tullut änärissä suosionosoitukset, toki siellä olisi taklattava noussut myös heti pystyyn ([sarcasm]voi tosin olla että sinipaita tarvi sen 20 sekuntia aikaa hengähtää että pystyi sen jälkeen taas pelaamaan 100 lasissa[/sarcasm]).
Blues pelasi pelin lopun paremmin ja kuten usein käy, loppupelin paremmin pelannut joukkue voittaa. Taas nähtiin myös miten hyvä Ara on pitämään johtoasemansa.
Favorinille muuten eritysmaininta ihan jäätävän surkeasta tuomarityöskentelystä. Ihan SM-Liigan ja jääkiekon ystävänä sanon tämän: Joka kerta tällä kaudella hallille lähtiessä on ollut tunne että jos tänään se homma toimisi, mutta aina on saanut pettyä. Mikä siinä on, että sitä tuomarityöskentelyä ei saada kuntoon. Tästä kärsivät aivan totaalisesti KAIKKI; katsojat, pelaajat, tuomarit ja tätä kautta itse tuote, eli SM-Liiga. Tänään kärpät ei kaatunut tuohon tuomarointiin, vaan järkyttäviä tuomarivirheitä tehtiin ihan molempiin suuntiin. Varmaankin ainoa plussa oli kun Sailio sai 1. erän alussa "iskun" käsivarteen ja alkoi välittömästi pitelemään suutaan ja anelemaan tuomarelta jäähyä, mutta kummasti "kipu" loppui, kun käsi ei noussut. Täysin samanlaista rottailua mitä Rosalta. Samalla tavalla oksettikin.
Huomenna lisää.