La 12.2.2022 Kärpät - SaiPa

• 3 444
  • 96

npc

Jäsen
Huhuu Kärpät… Ei tarvitse antaa yhtään pistettä SaiPalle!
No sieltähän se tuli. Noloa.

Ei siinä, hyvä että on panoksia enkä toivo oman kannattamani jenginkään jäävän viimeiseksi, mutta ehkä nämä fantasiat on sellaisia mitkä pidetään oman pään sisällä eikä flameteta toisten kärsimysketjuissa. Tai mikä minä olen sanomaan, hyvä et on tunnetta.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Toiset toivoo että oma joukkue pärjää, ja toiset että joku olisi vielä paskempi kuin oma joukkue...
Eikös tuo ole sama asia? Toivon SaiPan häviävän, koska toivon JYPin pärjäävän.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No sieltähän se tuli. Noloa.

Ei siinä, hyvä että on panoksia enkä toivo oman kannattamani jenginkään jäävän viimeiseksi, mutta ehkä nämä fantasiat on sellaisia mitkä pidetään oman pään sisällä eikä flameteta toisten kärsimysketjuissa. Tai mikä minä olen sanomaan, hyvä et on tunnetta.
Mikähän tässä oli noloa? Se, että en halua JYPin olevan taas jumbo?

npc

Jäsen
Miksi tuo tarjoilija, eiku selostaja sanoo Slipiats tai vastaava kun tarkoittaa ilmeisesti tota Kärppien Sleepy Slepetsiä?

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Miksi tuo tarjoilija, eiku selostaja sanoo Slipiats tai vastaava kun tarkoittaa ilmeisesti tota Kärppien Sleepy Slepetsiä?
Samaa oon itekkin kuunellu mutta oiskohan kyse ääntämisestä?
Ei voi muuten olla sukunimestä noin kujalla.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

npc

Jäsen
Kärpät on kyllä ihan paska, nyt tajuan sen itsekin. Ei siinä etteikö voisi silti tätä voittaa. Ei SaiPa ole niin rutinoitunut.

npc

Jäsen
Kärppien redbull yrittää päästä meikäläisen suosikiksi kun yrittää kurmoottaa SaiPan bedbullia, yli 90kg. Pulska kissa joka ei diggaa maanantaista.

npc

Jäsen
Aivan mahtava peli SaiPalta! Jatkoilla varmaan hävitään kun tulee nämä pirun aaltoset näkyvämmin esiin. Mutta hienon pelikokemuksen tarjosi SaiPa minulle tänään. Kiitos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy