Taidat olla aika yksin mielipiteelläsi.Vastustaja vie joko tahallaan tai vahingossa jalat alta ja siitä ei saa millään rikettä? Mkay...
Taidat olla aika yksin mielipiteelläsi.Vastustaja vie joko tahallaan tai vahingossa jalat alta ja siitä ei saa millään rikettä? Mkay...
Ei tää taso nyt niin huonoo ole. Ainakin meillä on paremmat sketsihahmot mukana ;)Mä luulen, että Putouskin on parempaa katsottavaa kuin tämä Kerhon peli. En silti aio katsoa Putousta, mutta Kerhon pelit aion.
Onko ollut siis turhake vai onko pelannut miten? Lähinnä kiinnostaa kun on tullut samoilla ulkojäillä lätkittyä joskus vuosia sitten.
Pienellä peliajallahan tuo on pääosin pelannut. Itse olen kyllä tykännyt ainakin miehen energiasta kulmaväännöissä ja asenne näyttäisi olevan kunnossa. Kädet ovat vain täyttä puuta eikä ole peliälylläkään pilattu.Onko ollut siis turhake vai onko pelannut miten? Lähinnä kiinnostaa kun on tullut samoilla ulkojäillä lätkittyä joskus vuosia sitten.
Jesse jäi tuulettamaan maalia maalin eteen ja Kukkonen kävi tönäisemässä. Sen jälkeen muutama sekunti jäi kameroilta piiloon, ja tämän jälkeen Lasse ja Jesse ovat käsirysyssä. Tämän jälkeen Kukkonen oikoo käsiään tuomarien välistä ja Mankinen ei tee mitään.Kertokaa ne jotka katsoo näköradiosta, mitä sen maalin jälkeen tapahtui. Mielummin kuulisin kommentin henkilöltä, joka on puolueeton.
Kertokaa ne jotka katsoo näköradiosta, mitä sen maalin jälkeen tapahtui. Mielummin kuulisin kommentin henkilöltä, joka on puolueeton.
Pantse voittais putouksen mennentullen. "Meidän pitää vaan olla kärsivällisiä".Ainakin meillä on paremmat sketsihahmot mukana ;)
Mankinen nosti maalin jälkeen kädet ilmaan Kärppämaalin edessä, Kukkonen tarttui selkään ja siirsi Mankisen sivummaksi ja siitä se rähinä sitten lähti kun molemmilla alko vituttamaanKertokaa ne jotka katsoo näköradiosta, mitä sen maalin jälkeen tapahtui. Mielummin kuulisin kommentin henkilöltä, joka on puolueeton.
Taidat olla aika yksin mielipiteelläsi.
Hauskaa, että jaksat huomauttaa jokaisesta Nikkilän virheestä. Jos mainitsisit myös Tuulolan, Saaren ja Haarasen virheet, niin näppäimistö kuluisi puhki?Nikkilän avaukset on kyllä vakuuttavia. Onneksi osui tällä kertaan vaan tuo jatkotilanne omaan sivutolppaan.
Omituista meininkiä Kärpiltä kyllä. Äijät ihan hiilenä ja keskittyvät vääriin asioihin. Kapteeni etunenässä ja pari äijjää lentänyt jo ulos. Väsymystäkö vai turhautumista omaan huonouteen. Eipä ole kyllä pahemmin tälläistä Marjamäen aikana näkynyt.
Varmaan viihdyttävin Kalpa-matsi koskaan menossa tällä hetkellä Raksilassa. Kotijoukkue on toki aika paska mutta peli viihdyttävää sekoilua.
Olen kyllä huomannut älä hätäile. Tuuloja on ollut kyllä aivan turhake kuten myös Saari. Haarasesta ei ole mielipiteitä. Syy, miksi nostan Nikkilää, on todellakin nuo jatkotilanteet, joita vain sattuu syntymään suhteellisen kovalla prosentilla.Hauskaa, että jaksat huomauttaa jokaisesta Nikkilän virheestä. Jos mainitsisit myös Tuulolan, Saaren ja Haarasen virheet, niin näppäimistö kuluisi puhki?