La 12.10.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 38 812
  • 714

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Onko kukaan muu huomannut, että toi uusi älykiekko pomppii ja takeltelee jäähän ihan ihmeellisesti.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko kukaan muu huomannut, että toi uusi älykiekko pomppii ja takeltelee jäähän ihan ihmeellisesti.
Olen luullut että Äijänsuon jäässä on jotain vikaa mutta kummallisesti se kiekko kyllä joskus käyttäytyy.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Voi veljet millaisen pizzan läjäytin karvaranteilta tulemaan, löytyy chorizoa, parmankinkkua, rucolaa...
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kriisi-Ässät. Sarjajumbo dominoi Porissa.
Ymmärrettävästi sarjäkärjen jälkeen sarjajumbo ei sytytä. Tosin Shaiba ei ole sytyttänyt koskaan.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
nyt on kaljaa et pärjää liigamatsin ja BIH-FINin
 

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Kuka sarjassa jumbona, jos nää tulokset jää voimaan ?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Olen luullut että Äijänsuon jäässä on jotain vikaa mutta kummallisesti se kiekko kyllä joskus käyttäytyy.
Minä olen alkanut epäilemään jokaisen hallin jäätä, kun ei tunnu kiekko liukuvan mihinkään ja jatkuvasti kiekko pomppii mihin sattuu. Tätä lajia kuitenkin reilut 30v katsellut ja en muista että olisi sitten pentujen sinisen kiekon näkynyt moista.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Todella helposti TPS antaa kiekon HIFK:lle puolustusalueellaan, ei kovin aggressiivisesti karvata alivoimalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös