Olen luullut että Äijänsuon jäässä on jotain vikaa mutta kummallisesti se kiekko kyllä joskus käyttäytyy.Onko kukaan muu huomannut, että toi uusi älykiekko pomppii ja takeltelee jäähän ihan ihmeellisesti.
Olis aina vaan Tappara vastassa...Kriisi-Ässät. Sarjajumbo dominoi Porissa.
Ymmärrettävästi sarjäkärjen jälkeen sarjajumbo ei sytytä. Tosin Shaiba ei ole sytyttänyt koskaan.Kriisi-Ässät. Sarjajumbo dominoi Porissa.
Jaa meinasit tarkemmin tuota. Siihen en osaa vastata.Sen ymmärsin. Mutta kuka keksi laittaa sinfoniaorkesterin tuonne katsomoon, hieno idea anyway. Joku heikkoluonteisempi olisi voinut keksiä 200-vuotisjuhlaan ilotulituksen. Siis hallin sisällä.
Oletettavasti kausikorttipaikallaan.Samu Haber bongattu katsomosta.
Karvoja?Voi veljet millaisen pizzan läjäytin karvaranteilta tulemaan, löytyy chorizoa, parmankinkkua, rucolaa...
Sytyt kuitenkin älä puijaa.Ymmärrettävästi sarjäkärjen jälkeen sarjajumbo ei sytytä. Tosin Shaiba ei ole sytyttänyt koskaan.
Minä olen alkanut epäilemään jokaisen hallin jäätä, kun ei tunnu kiekko liukuvan mihinkään ja jatkuvasti kiekko pomppii mihin sattuu. Tätä lajia kuitenkin reilut 30v katsellut ja en muista että olisi sitten pentujen sinisen kiekon näkynyt moista.Olen luullut että Äijänsuon jäässä on jotain vikaa mutta kummallisesti se kiekko kyllä joskus käyttäytyy.
IFK, Helsinki.Kuka sarjassa jumbona, jos nää tulokset jää voimaan ?