La 11.4.2009 Ässät - Sport (7. liigakarsintaottelu)

  • 73 214
  • 276

Ihmemies

Jäsen
Tässä tapauksessa uskon virallisen organisaation eli HC Ässät Oy:n turvapäällikön sanaan. Hänellä on varmasti sellaista tietoa, jonka perusteella hän voi tuollaisen lausunnon antaa mediaan. Tämä Ultras 06 ei ole ainakaan kumonnut tätä väitettä eli luultavasti se on totta. Toivottavasti Sport tekee omat johtopäätökset tämän tyylisen "kannattajaryhmän" kohdalla.

Ehkä mun luetunymmärtämisessä on jotain vikaa, kun en ole kyllä nähnyt Ässienkään turvapäällikön mitään tämmöistä sanovan. Missä mediassa hän on väittänyt, että Ultras 06 heitteli kananmunia hallilla?

Minkä vuoksi Ultras 06:n pitäisi kumota joku kananmunilla heittely? Nyt ei ole laitettu kuitenkaan ketään lättyyn tai heitetty bängereitä jäälle tjms. Pitääkö joka kerta kun joku pieraisee hallissa tehdä tiedote, että tämän pierun takana ei ollut Ultras 06.
 

Dustwallow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Skellefteå AIK, PoPa und Red Wings
Pohjalaisen mukaan molemmista kannattajaryhmistä heitettiin tavaraa. Eli ei kai sen parempaa käytöstä Porilaisillakaan. Pahoja poikia löytyy jokaiseen junaan.

Paskapuhetta. Seisoin itse aivan siinä sporttifaneille aidatun alueen vieressä, ja tavaraa ei kyllä lentänyt kuin juurikin vaasalaisten toimesta, tämä on fakta. Pohjalaisella saa mun puolestani vaikka pyyhkiä persettä, roskalehti.

Minkä vuoksi Ultras 06:n pitäisi kumota joku kananmunilla heittely? Nyt ei ole laitettu kuitenkaan ketään lättyyn tai heitetty bängereitä jäälle tjms. Pitääkö joka kerta kun joku pieraisee hallissa tehdä tiedote, että tämän pierun takana ei ollut Ultras 06.

Kananmunien heittely on potenssiin x törkeämpää kuin esim. vaikkapa juuri rehti (paino sanalla rehti) turpaan laittaminen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös