Turkulaisesta on kyllä sanottava että on sysipaska nykyisin. Voisi olla pari peliä huililla minun puolestani
Turkulaisesta on kyllä sanottava että on sysipaska nykyisin. Voisi olla pari peliä huililla minun puolestani
Eihän sillä viisikon tekemisellä ole väliä.Eiköhän illan JYP osion kuva ole seuraava: Rose kun laitettiin maaliin, niin voidaan sit laittaa sen piikkiin jos ja kun hävittiin.
Onko Konsta takaisin aitiossa vei menikö jo tilaamaan liput takaisin Venäjälle?
Vahva tämä, tai ehkä ei sysipaska mutta tuo ihan ok ei riitä kun Jerryn pitäisi olla ehdoton kärkipelaaja.Turkulaisesta on kyllä sanottava että on sysipaska nykyisin. Voisi olla pari peliä huililla minun puolestani
Vähän väsynyttä tämä.Eiköhän illan JYP osion kuva ole seuraava: Rose kun laitettiin maaliin, niin voidaan sit laittaa sen piikkiin jos ja kun hävittiin.
Eiköhän illan JYP osion kuva ole seuraava: Rose kun laitettiin maaliin, niin voidaan sit laittaa sen piikkiin jos ja kun hävittiin.
"Pitkä on matka ja vuori kiivettävänä. Jalat ja kädet lipsuu ja persekin kipee. Pakko uskoa parempaan."Toivottavasti Jusu kertoo, mitkä ovat ne hyvät asiat, mitä tästäkin ottelusta otetaan mukaan, niin kuuntelen lielellään.
Koittasit jo päästä tästä yli. Eiköhän Konsta oman osansa analyyseissä tänään saa.Eiköhän illan JYP osion kuva ole seuraava: Rose kun laitettiin maaliin, niin voidaan sit laittaa sen piikkiin jos ja kun hävittiin.
Ollaan katottu samoja pelejä. Pelitapa puuttuu, junnut höntyilee ja viisikon puolustamisesta ei ole tietoakaan.JYP on valitettavasti omiin silmiin huonoin liigajengi jo kolmatta kautta putkeen.
Kuten sanoin minulle ihan sama vaikka JYPin maalilla olisi veli @ToBey, jos ja kun JYP vain voittaisi. Ongelmat JYPillä ei ollut maalilla ensinnäkään. Shostakia olen myös kehunut, mutta ei hän tai kukaan muukaan tuolla mitää auta jos pelaamisen taso on tätä mitä JYPillä suurimmaksi osaksi kautta ollutOttaako noin koville kun JYP hankki selkeän ykkösmaalivahdin maalille?
Kuten sanoin minulle ihan sama vaikka JYPin maalilla olisi veli @ToBey, jos ja kun JYP vain voittaisi. Ongelmat JYPillä ei ollut maalilla ensinnäkään. Shostakia olen myös kehunut, mutta ei hän tai kukaan muukaan tuolla mitää auta jos pelaamisen taso on tätä mitä JYPillä suurimmaksi osaksi kautta ollut
Pelolla odotan millainen 3. erä on, jos tämä oli vain ”hieman parempi erä”. Tai ylipäätänsä en halua edes ajatella lähenneltäiskö 20 maalia, jos HIFK pelaisi täysiä.Hieman parempi toinen erä. Vähän sellaista neppailua tuo hyökkäyspelaaminen, mutta ihan kivan tehokasta.
No pientä värikynää saattaa olla. Suoraviivaisuus ja taklauspeli loistavat poissaolollaan.Pelolla odotan millainen 3. erä on, jos tämä oli vain ”hieman parempi erä”. Tai ylipäätänsä en halua edes ajatella lähenneltäiskö 20 maalia, jos HIFK pelaisi täysiä.
No eipä tuota voi tietää. Kuten jo aikaisemminkin mainitsin, niin tällä kaudella JYPin voittamiseen riittää, että saapuu hallille.No pientä värikynää saattaa olla. Suoraviivaisuus ja taklauspeli loistavat poissaolollaan.
Tuo joukkue on onnistunut erittäin hyvin tunteiden herättämisessä taas tällä kaudella. Kyllä sitä taas miettii, mikä ihmisessä on vikana, kun vapaaehtoisesti itsensä 2-3 kertaa viikossa kuolettavan vitutuksen partaalle vie.No sentään jotain tunnetta peleissä kun saadaan myllyä saman joukkueen fanien kesken.