Kuokkalan Kone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Suomen maajoukkueet
Nyt riitti, no kaksi hyvää peliä tähän viikkoon.
Älä unohda kiekon laitaan sulkemista, ehkä rikkeistä rangaistavin.Hyviä jäähyjä. Ruuhkasta 2min ja taklaamisesta 2min. Ja mussutuksesta 2min. Ja minä kun luulin Heikkisen olevan sarjan paskin tuomari
TokiNyt tosin ihan ansaittu.
Ois kyllä outoo, jos tosta ei olisi tullut.Jypille jäähy, ei ois uskonut.
Tuomarit ehkä antaneet muutaman helpolla, mutta ollaan annettu mahdollisuudet viheltää itseMun mielestä turha mennä kyllä tuomari pelin taakse. Ihan helvetin hölmöjä jäähyjä itse otettu.
Kyllä siellä on jäänyt HPKlle viheltämättä. Jos otetaan niin sitten otetaan kaikki.Mun mielestä turha mennä kyllä tuomari pelin taakse. Ihan helvetin hölmöjä jäähyjä itse otettu.
Ei tuossa nyt ole muita kyseenalaisia ollut kuin se ensimmäisen erän 2min pelin viivyttämisestä ja tuo Erosen epäurheilijamainen käytös. Muutenhan ne on ihan aiheesta JYPille tullut. HPK:lle ei sen sijaan ole tullut jäähyjä, vaikka sielläkin on sääntöjä rikottu.Tämän jäähyn minäkin ostan, mutten niitä kaikkia muita.
Kyllähän nuo jäähyt ovat ihan selkeitä ollut pl. Vidgrenin ruuhka, Erosen tilannetta mahdoton kotoa käsin sanoa.Mun mielestä turha mennä kyllä tuomari pelin taakse. Ihan helvetin hölmöjä jäähyjä itse otettu.
Nyt näyttää kyllä peli siltä että kolmen pelin viikon lopulla iskenyt fyysinen ja henkinen väsymys.
Kaikki ollut vihellettävissä paitsi ehkä ekan erän kiekon sulkeminen. Ihme ulinaa taas.Tämän jäähyn minäkin ostan, mutten niitä kaikkia muita.
Ei juoksutreenit oo riittänyt tähän rasitukseen.Olipa kyllä ohipuhallus tänään. Nuo jäähyt kertovat nyt pelin kuvan JYPin osalta.