La 11.1.2025 HPK - JYP

• 8 491
  • 405

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei jumalauta oikeasti… Tuomarit on olleet pelkkää paskaa tänään mut jätkät myöskään ei ilmeisesti tahdo voittaa. No onneks HPK on jo 2 pisteen päässä pelin jälkeen niin ei ne ohi tuu!

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Koistinen arpoo tuosta keihästyksen ja 5+20 Torgerssonille.

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jäähyihin kaatui. Ja ihan aiheellisia vihellyksiä olleet tässä kolmannessa erässä.

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Koistinen varmaan saa tuosta jonnin 7+25min

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Ei tämä nyt ihan ole ollut sitä mitä tilasin, eli parasta JYP erää.

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Nyt näyttää kyllä peli siltä että kolmen pelin viikon lopulla iskenyt fyysinen ja henkinen väsymys.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Mun mielestä turha mennä kyllä tuomari pelin taakse. Ihan helvetin hölmöjä jäähyjä itse otettu.
Tuomarit ehkä antaneet muutaman helpolla, mutta ollaan annettu mahdollisuudet viheltää itse

HPK yleisesti ollut parempi tänään, sen mitä itse nähnyt.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Tämän jäähyn minäkin ostan, mutten niitä kaikkia muita.
Ei tuossa nyt ole muita kyseenalaisia ollut kuin se ensimmäisen erän 2min pelin viivyttämisestä ja tuo Erosen epäurheilijamainen käytös. Muutenhan ne on ihan aiheesta JYPille tullut. HPK:lle ei sen sijaan ole tullut jäähyjä, vaikka sielläkin on sääntöjä rikottu.

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun mielestä turha mennä kyllä tuomari pelin taakse. Ihan helvetin hölmöjä jäähyjä itse otettu.
Kyllähän nuo jäähyt ovat ihan selkeitä ollut pl. Vidgrenin ruuhka, Erosen tilannetta mahdoton kotoa käsin sanoa.

Mutta on tuolla Kerholle aika monta jäänyt viheltämättä. Ei sillä, että peli nyt niihin olisi ratkeamassa.

chubster

Jäsen
Tämän jäähyn minäkin ostan, mutten niitä kaikkia muita.
Kaikki ollut vihellettävissä paitsi ehkä ekan erän kiekon sulkeminen. Ihme ulinaa taas.

Kerholle ei ole pilli soinut ja jokunen boksi sinnekin olisi voinut antaa, mutta ihan aiheesta JYP on istunut. Tokikaan Erosen 2 minuuttista hankala arvioida.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Siis mikä vittu siinä et Hämeenlinnassa hävitään melkeen aina?

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Uskotteko kotona, HPK-rike otettiin pois :o

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy