Se on ollut Saravon potkulautakoulussa?Onko kellään tietoa, onko Pospisililla taitoluistelutaustaa?
Voi olla mutta tänään lähtee JyP häntäkoipien välistä kotiin täältä Lappeenrannasta. Ja samalla idän ihme lyö taululle 2-0
Oon kanssa hämilläni. Terolle lisävuosia!SaiPa on tehnyt kaksi maalia samassa jääkiekko-ottelussa. Minun on vähän vaikea vielä ymmärtää tätä.
No mää oisin tienny tän jo viis minuuttii sit. Mitä noi tarkastelee tuol?Hylky sanosin ma.
Muutamaa pakin siniseltä heittämää rännivieristystä kaipaisi myös lisää.Kannattaisiko Tappara syöttää vielä kerran?
Tietääkseni SaiPa ei ole Mestis joukkue vai onko minulla mennyt jotain ohitse?Erikoinen mittari jonkun joukkueen huonoudelle. Yksittäinen peli. Ennemmin katsoisin vaikka sarjataulukkoa. Mutta ymmärrän että mestis-SaiPan kannattajana jostain ilo täytyy repiä.
Kannattaisiko Tappara syöttää vielä kerran?
Vaikka SaiPa onkin ihan paska, niin kiva nähdä, että se onnistuu siitä huolimatta aiheuttamaan tällaista turhautumista vastustajan kannattajissa.Ennemmin katsoisin vaikka sarjataulukkoa. Mutta ymmärrän että mestis-SaiPan kannattajana jostain ilo täytyy repiä.
Seisooko tosiaan? Nyt on jännä...
Joku isku/törmäys lienee tullut käteen.Mitä Tiivolalle on käynyt, kun seisoskelee pukukoppikäytävällä? Katson ottelua ilman selostusta.
Kolmos erän alus Ässien maalin edes joku sen kolas, sen jälkeen ei taida kentäl ollu.Mitä Tiivolalle on käynyt, kun seisoskelee pukukoppikäytävällä? Katson ottelua ilman selostusta.
Vaikka SaiPa onkin ihan paska, niin kiva nähdä, että se onnistuu siitä huolimatta aiheuttamaan tällaista turhautumista vastustajan kannattajissa.
Kolmos erän alus Ässien maalin edes joku sen kolas, sen jälkeen ei taida kentäl ollu.
Eikö tässä ole jotain väärää: Kemiläinen (Kuusela, Karjalainen)?Kemilainen tuo Tapparan tulostaululle. Ylivoimalla yllattaen Kuuselan syotosta