La 10.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 997
  • 528

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko ylivoimalle. Nikolai Kopeloi 2 min. koukkaaminen.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko 3-1. Eetu-kettu Koivistoinen taas. 23. maali jo.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olenkohan huono fani, kun löin Lukkoa tasoituksella ja mulla ei varsinaisesti ole nyt kovin huono fiiliskään tästä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se oli varmaan taas matala veto Koivistoiselta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En tiedä pyysikö SaiPa pelikellon tarkistamista täsmälleen oikeisiin kymmenesosiin, mutta tällaiset pienet marginaalit pitäisi yrittää käyttää hyväksi.

Joo, ei pyydetty, eli Ville Hämäläisen piikkiin meni tää tappio, ei oo vaan tarpeeksi kokemusta huomata tämmösiä nopeissa tilanteissa.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Keskimäärin olis kyllä kivempaa jos näihin Satakunnan Derbyihin saataisiin taas tunnelmaa ja tasaisuutta. Tämä on nyt sitä keskiviikon Saipa-pelin fiilistä...(no pun intended Saipa).
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Keskimäärin olis kyllä kivempaa jos näihin Satakunnan Derbyihin saataisiin taas tunnelmaa ja tasaisuutta. Tämä on nyt sitä keskiviikon Saipa-pelin fiilistä...(no pun intended Saipa).
Itse olen sen verran Ässä henkinen, että tuollaisen Ässän haluan nähdä tulevillakin kausilla.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ässät ylivoimalle. Saarijärvi 2 min. poikittainen maila.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
En tieda onko @BussiKUSKI paikalla, mutta ma olen sulle bissen pystyssa. Tai konjamiinin. On taa siistia vahdata peleja sujuvasti muutaman takkuamisvuoden jalkeen.

pelin ääressä oltiin kyllä, Tänään ei ehtinyt kanavalle, kun piti tehdä foodia perheelle, ja J Kova ei ole ollut pilaamassa tunnelmaa.
- Antamani vinkki oli ilmainen

Pelistä
- toivotaan että KalPa on meidän vastus sääleissä… niin saatais tiputtaa Lukko
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kauhiaa jäähyilyä Lukolta. Hakulinen 2 min. kampitus.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oho. Ässät on vireessä. 2-3 Mayer tekee.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Lukko aika purjeessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös