Itäinen pitkä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Olisihan se Ässät-Lukko mukavan hohkaava säälisarja. Toivottavasti siis sekä Lukko että Pelsu molemmat häviävät/voittavat tänään.
Kyllä on hienoa.
Ilmeisesti. Ja väitän että Lukko ei koita tahallaan hävitä, ei nuo maalit olleet sellaisia. Lukko on vain täysin yössä.Olen sairastelujen kanssa jäänyt ihan paitsioon viimeaikaisista tilanteista... Pelsut haluavat SaiPan?
Tottakai pelkää. Kotkaniemi sex hockeylle ei löydy pysäyttäjää.Jaajaa.... Kaikki pelkää Ässiä. :)
Tyylikkään näköinen on kyllä tuo Isomäen remontoitu halli näin telkkarin välitykselläkin.
Ilmeisesti. Ja väitän että Lukko ei koita tahallaan hävitä, ei nuo maalit olleet sellaisia. Lukko on vain täysin yössä.
Olisihan se Ässät-Lukko mukavan hohkaava säälisarja. Toivottavasti siis sekä Lukko että Pelsu molemmat häviävät/voittavat tänään.
Liikuttavaa seurata kuinka innoissaan täällä osa asiasta on, housut kostuu....Tottakai pelkää. Kotkaniemi sex hockeylle ei löydy pysäyttäjää.
Oliko siinä mielestäsi tuomarivirhe? Aika mielenkiintoinen näkemys. Omasta mielestäni ihan selkeä jäähyn paikka.HIFK johtaisi 1-5 ilman räikeää tuomarivirhettä. Aina sorretaan.
Ensimmäinen oli ehkä "hörppy", toinen oli Ilvekseltä hienosti pelattu ja rankkarit on aina vähän tuollaisia. Lehtisen toinen peli Liigassa muistaakseniJoo, kurkkasin tuossa äsken. Erikoinen alku siellä. Helppoja veskarille?
No miksi eivät haluaisi? Pelsu on SaiPalle ainainen peikko.Olen sairastelujen kanssa jäänyt ihan paitsioon viimeaikaisista tilanteista... Pelsut haluavat SaiPan?
Kyllä sen pitää Reaganille riittää, että C.Ronaldo on nimetty hänen mukaansa.Kärpät voisi nyt Ronald Reaganin muistoa kunnioittaen voittaa tämän äärimmäisen tärkeän runkosarjan kamppailun Kalevan Palloa vastaan.
Olisi muuten komeaa että siirryttäisiin siihen että joukkueet saavat itse päättää vastustajansa, runkosarjan mukaisessa järjestyksessä tottakai.Trollaako Tappara tahallaan ja hoitaa itsensä IFK:ta vastaan puolivälieriin?
Trollaako Tappara tahallaan ja hoitaa itsensä IFK:ta vastaan puolivälieriin?
Ja koska joukkueita on pariton määrä, se joukkue jota kukaan ei halua vastaansa, putoaisi pois.Olisi muuten komeaa että siirryttäisiin siihen että joukkueet saavat itse päättää vastustajansa, runkosarjan mukaisessa järjestyksessä tottakai.