No nyt! :D Ehkä maailman selkein kampitusjäähy.ässille farssijäähy. Mitä vittua täällättapahtuu
No nyt! :D Ehkä maailman selkein kampitusjäähy.ässille farssijäähy. Mitä vittua täällättapahtuu
Kerho tasoitti.
OK. Nyt tietää sitten tämänkin :)Sama systeemi näyttää olevan kuin meillä, eli sijoitusten mukaan mennään.
No nyt! :D Ehkä maailman selkein kampitusjäähy.
Yllättyneet:Ei mene nyt Favoriilla ihan putkeen Porissa...
No ei kyllä sinne päinkään :)Värilasit
Koska Ässät on viimeksi saanut aiheellisen jäähyn? Otteluseurantaketjun mukaan ei varmaan koskaan...ässille farssijäähy. Mitä vittua täällättapahtuu
Tosin 30 sekuntia ennen jäi viheltämättä 2 jäähyä vastustajalle.No nyt! :D Ehkä maailman selkein kampitusjäähy.
En minä siihen ottanut kantaa mitenkään, kun kyseistä tilannetta ei edes viitsitty uusintana näyttää. Mutta se ei poista sitä faktaa että Ässien molarilta aivan selkeä kampitus josta vihellettiin ansaittu rangaistus.Miten jos linja on se että kiekotonta miestä saa hakata pelin ulkopuolella jäähyttä. Mun mielestä sen jälkeen ei voi viheltää mitään.
Olisi varmaan hupaisin siirto Ässiin sitten Nielikäisen.Kuulin huhun että Finley siirtyisi ensi kaudeksi Ässiin. Lähde ei tosin luotettava.
En minä siihen ottanut kantaa mitenkään, kun kyseistä tilannetta ei edes viitsitty uusintana näyttää. Mutta se ei poista sitä faktaa että Ässien molarilta aivan selkeä kampitus josta vihellettiin ansaittu rangaistus.
Ei tippuisi jos ois taskuissa vetoketjut.Kuulin huhun että Finley siirtyisi ensi kaudeksi Ässiin. Lähde ei tosin luotettava.
Taimea ei saa taklata ku sillä tippuu kolikot ja setelit jäälle.
Käy;), mutta Porissa sitten pelataan kunnolla.Kuulin huhun että Finley siirtyisi ensi kaudeksi Ässiin. Lähde ei tosin luotettava.
Taimea ei saa taklata ku sillä tippuu kolikot ja setelit jäälle.
Talvisodan jälkeen on ehkä kerran sattunut tällainen vahinko.Koska Ässät on viimeksi saanut aiheellisen jäähyn? Otteluseurantaketjun mukaan ei varmaan koskaan...
Mulla on puhdas omatunto molempien jannujen kohdalla.Poriin saisi mennä Finley ja Yonkman kun ne niin surettavat siellä suunnalla. Voi tätä itkun määrää tänään ja torstaina.