La 10.10.2015 Otteluseuranta (Liiga)

  • 43 307
  • 476

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Jolloin vastaus kysymykseesi "mistä näitä löytyy" on nimimerkkien thesirpena ja hege41 takaa.

Ei pidä paikkansa. Minun viestihistoriastani ei löydy tilannetta, jossa ilakoisin kun vastustajaa talutetaan jäältä sikailun jälkeen. Palataan asiaan kun se on tehty.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Jahas, Tampereella heitetty tavaraa jäälle. Toivottavasti katsomossa tunteet viilenee ja enää ei kentälle mitään lingottaisi.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
En tiedä ihmettelenkö enemmän Tepsiä vai Tom Laaksosta?
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Ei pidä paikkansa. Minun viestihistoriastani ei löydy tilannetta, jossa ilakoisin kun vastustajaa talutetaan jäältä sikailun jälkeen. Palataan asiaan kun se on tehty.

Jos sinä ilmoitat toimivasi samalla tavalla tulevaisuudessa, olet aivan yhtä väärässä ja tyhmä.
 

Aamuetana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Holland käy kokoajan haastamassa. Marttinen ei onneksi tapellut, tärkeä äijä. Viitanen näytti että porissa ei vastustaja rottaile ja haasta kärkiäijää. Tyhmää sinänsä kun sai 5min, onneksi Holland otti todella typerän estämisjäähyn. Ei tollasta vaan voi tehdä...
Marttinen on siis kova jätkä kun ei tapellut ja Viitanen vielä kovempi jätkä kun hyppäsi vaihtoaitiosta takaapäin Hollandin päälle? Ja tietenkin siis Holland on tässä rotta. Kerro vielä miten se rottailu tapahtui?

Ja se Hollandin estämisjäähy. Tuomarit paskantaa housuun kun yleisö huutaa. Siitä ei ikipäivänä olisi kuulunut antaa jäähyä.

Itse pelissä Ässät vie täydellisesti.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja toiseen erään Porissa. Kaippa mä sen verran masokisti olen, että katson tämän loppuun asti. Peliä nyt saatana siellä.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Takaisin peliin; Onneksi Ilveksen YV näyttää melkeen yhtä huonolta kuin HIFK:n.
Ja siinä näitte Grillin jo tavaramerkiksi muodostuneen avojääpommin!
U Gotta love it!
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Daniel Grillfors on jumala. Ihana taklaus!
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Grillfors antaa hyvän pusun Flinckille. Ilveksellä yleisesti ottaen ylivoima tehotonta.

Kiekko on saatu hyökkäysalueelle, mutta kauhean pahoja laukauksia ei ole tullut.
 

Justice

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Cowboys, Man Utd, Devils, Jazz
Rikoksen suunnittelu ei ole sama asia kuin rikoksen suorittaminen. Kuten kirjoitin, palataan asiaan kun aihetta on.

Nyt ei puhuta rikoksista vaan kirjoituksista nettipalstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös