Tämä peli on kyllä vieraille ihan läpihuutojuttu. TPS:ssän hento puolustus ei kyllä mitenkään pärjää HIFK:n vyörytykselle. Numerot about 2-7 tms.
Vissiin vähän korventaa eilinen tulos, tai sitten on jyvä jäänyt pahasti hapaan koloon aamulla kun Valtralla vedelty pitkin peltoja!
Ainiii, tänään pelikin, Hifkillä neljä kenttää jotka pystyvät maalintekoon, ensimmäinen vaihto moneen peliin ja PAM, Maximus ajaa täysin pystyyn super hyper jampan, ja silmät pyörii vielä keväälläkin! Joten sen jälkeen on kolme kenttää enää, ja meillä neljä. Eiköhän se voitto sen jälkeen ole melkein varma.
Ja sit mä heräsin, tiukkaahan peli tulee olemaan tänään, kumpikaan ei pääse helpolla, kummallakin on hyökkäysvoimaa, kaverilla jopa yksi suupaltti jengissä millä kerää pisteitä! Leggio ei saa tänään pudotella kiekkoja maalieteen, tän jälkeen on kiire kovempi kuin koko alkukaudesta yhteensä. Itse en pelkää muuta kuin Lennua, se on mies! Tykkään vitusti! Tule Lennu Tepsiin ensi kaudella, taitaa olla joka kauden huuto meikäläisellä. Länki maalissa, ei tartte muutakuin heittää patjoja kohti, kyllä se sieltä välistä menee sisään!
Kunhan samat turhakkeet ei ole tuomareina kuin torstaina, muuten taitaa tulla turpaan, sen verran selvästi huomasi että pitkäveto oli Jokereiden puolella, tänään taitaisi olla Hifkin puolella.
Ainut mitä toivon, jalkoja, oikeesti jätkät, tänään ei auta ajatella seuraavaa viikkoa tai iltaa, vaan peliä, kiekollisesti TPS pärjää kylä Hifkille, siitä ei ole ollenkaan epäillystä, mutta jos ei kiinnosta, niin pelistä tulee vaikea.
Hifki ennakkosuosikki, mutta ei Tepsi ole lyöty, itse odotan vähintään pistettä, kaiken pitää toimia jos pisteitä tulee!
-Stouni-