La 10.1.2015 Otteluseurantaketju, Liiga

  • 40 025
  • 482

Peltsi #18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kerro nyt yksi syy, miksi ylimääräisenä miehenä annettu poikittainen selkään ei tuota jäähyä. Jos Moision peli- ja tilanneäly ei riitä, siitä ei kannata tehdä muiden ongelmaa.

Jep. Oikeessa olit. Helvetin tyhmä jäähy oli. Meni ensin ohi tuo poikkari.

Ja nyt ne perkele hakkasi sen kiekon maaliin. Aivan liian kauan saivat huseerata Korpisalon edessä. Kovuutta nyt! Vaikea ilta tulossa.
 

EMS78

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukko vois johtaa jo 0-3 Jyväskylässä, mutta Rajaniemi on tullu tänään pelaamaan. Alkais nyt nuo muutkin pelaamaan.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Söderholm on tänään tehnyt huonoja ratkaisuja, ja tuo äskeistä Tapparan maalia edeltänyt hölmöily sitten johti maaliin. Mitä ihmettä se jäi keräilemään sitä mailaan sieltä maasta kun tilanne oli vielä päällä, helppohan siitä oli Haapalan tulla maalille kun Söde on kädet jäässä laidan vierellä...
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En tiedä miten muut ajattelee, mutta mielestäni olisi ihan hyvä jos voisi palstalla olla ottelukohtaiset seurannat. Ainakin itse tykkään, kun seurannassa on vain yksi peli.

Mä ainakin olen täällä sen takia, että saa seurata kaikkia pelejä yhtaikaa.

Vänttinen saanut tänään jo melkoisesti kolhuja.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
KAtos perkelettä, Lähteenmäelle merkittiin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jep. Oikeessa olit. Helvetin tyhmä jäähy oli. Meni ensin ohi tuo poikkari.

Ja nyt ne perkele hakkasi sen kiekon maaliin. Aivan liian kauan saivat huseerata Korpisalon edessä. Kovuutta nyt! Vaikea ilta tulossa.
Omiinhan tuo taidettiin jopa törkätä :D

E: Näinhän siinä kävi
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Nyt oli kyllä kyseenalainen maali Ässiltä. Kirkko Korpisalon vastusteissa, ässäläinen jyrää pakin molarin päälle ja seurauksena maali. Ei kai toi nyt oikein voinut mennä?

E: Jaa, toisesta kuvakulmasta nähtynä kiekko ei ollutkaan Korpisalolla. Eli oikein meni vaikka Korpisalo jyrättiinkin.
 
Suosikkijoukkue
Ilves, Edmonton
Vitun Ilves. Jotenkin tuttu tilanne. Irtokiekko pyrii maalilla minuutin ja kaikki Ilveksen kenttäpelaajat ovat neljän neliön sisällä. Kukaan ei saa kiekkoa eikä miestä pois. Menkää salille.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Huh että voi Kerho olla aivan köysissä. SaiPan paineen alta ei pääse pakit pois sitten millään ja SaiPa oikein nauttii tilanteesta ja painaa jatkuvasti kovemmalla tahdilla painetta perään. Lisäksi syötöt on suorastaan luokattomia ja ihme neppailu jatkuu edelleen.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jypin mikkihiiripuolustus taas vaikeuksissa Lukon isojen hyökkääjien kanssa ja viime otteluiden tapaan omalla maalilla on karkkipäivä vastustajan pelaajilla.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hakkarainen ei meinaa pysyä housuissaan kun näyttää Ässä-maalia.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tappara oli parempi. Onnittelut Kummelikaupunkiin.

Toivottavasti pleijareissa nähdään.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Nyt oli kyllä kyseenalainen maali Ässiltä. Kirkko Korpisalon vastusteissa, ässäläinen jyrää pakin molarin päälle ja seurauksena maali. Ei kai toi nyt oikein voinut mennä?
Ensimmäinen tuuppaus oli niin kevyt ettei sitä voi viheltää, toinen tuli jo siitä kohtaa kun kiekko oli lipumassa maaliin. Paha sanoa, otetaan tämä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä ainakin olen täällä sen takia, että saa seurata kaikkia pelejä yhtaikaa.

Vänttinen saanut tänään jo melkoisesti kolhuja.
Makuasioitahan nämäkin. Tapparalle kolme pojoa Helsingistä. Kelpaa.

Kertokaahan mitä matsia kannattaa lähteä tästä seuraamaan?
 

Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
IFK oli tänään saatanan huono, alusta loppuun!!! AIvan ansaittu voitto Tapparalle. Itse asiassa IFK:n viimeiset 4 matsia ovat olleet täysin luokattomia. Vain tsägä on tuonut pisteitä kolmesta edellisestä. Tänään oikeus voitti. Vittu!
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Ensimmäinen tuuppaus oli niin kevyt ettei sitä voi viheltää, toinen tuli jo siitä kohtaa kun kiekko oli lipumassa maaliin. Paha sanoa, otetaan tämä.

Joo, luulin että kiekko meni sen jälkimmäisen työnnön seurauksena maaliin, mutta eihän se näin ollutkaan. Toisella tolpala oleva pakki taisi itse törkkiä sisään.

Aika päälaelleen kääntyi peli Ilveksen kovan alun jälkeen. Nyt ihan Ässien hallussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös