La 10.1.2015 JYP-Lukko

  • 4 602
  • 32

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saisiko vielä jostain lisää näitä yhden rivin syväanalyysejä?
Eiköhän tässä tärkeimmät jo tullut. Vai oliko sulla vielä joku hyvä liikennevertaus tulossa?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Moni täällä tuntuu unohtavan että tuomarit joutuvat tekemään nämä päätökset silmänräpäyksessä. Tuomarit tuossa tilanteessa näkivät sen niin että kiekko oli vielä sinisen viivan päällä eivätkä he nähneet että kiekko olisi mennyt keskialueelle. He tekevät päätöksensä sen mukaan. Meille se on helpompaa koska me voimme kelata uusintoja tuollaisista tilanteista ihan niin paljon kuin haluamme. Nyt tilanne oli nopea ja mahdollinen paitsio oli marginaalisesti yli joten vaikea tuossa on tuomarin tehdä päätös, oli se sitten vihelletty paitsioksi tai ei niin ihan varmasti toisesta leiristä tulee siitä päätöksestä nillittämistä.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän tässä tärkeimmät jo tullut. Vai oliko sulla vielä joku hyvä liikennevertaus tulossa?
Eiköhän juu. On se kiva, kun asioista voi keskustella näin vapautuneesti ja pohtia yhdessä syvällisesti, toisen näkemyksiä kunnioittaen. Keskustelupalstakulttuuria parhaimmillaan.

Kulttimörkö: älä jaksa itkeä, Iltasanomien otteluraportissakin sanottiin, että kyseessä oli "harvinaisen räikeä tuomarivirhe" ja "Lukon kova purnaus ei auttanut".

Hymiö.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiköhän juu. On se kiva, kun asioista voi keskustella näin vapautuneesti ja pohtia yhdessä syvällisesti, toisen näkemyksiä kunnioittaen. Keskustelupalstakulttuuria parhaimmillaan.

Kulttimörkö: älä jaksa itkeä, Iltasanomien otteluraportissakin sanottiin, että kyseessä oli "harvinaisen räikeä tuomarivirhe" ja "Lukon kova purnaus ei auttanut".

Hymiö.
Mielestäni toin ihan validin pointin esiin tuosta tuomarivirheen merkittävyydestä. Sinä vastasit siihen arvostelemalla viestini pituutta, ja nyt jalosti harmittelet keskustelun tasoa. Oukki.
Ja kyllähän Mikkola siitä kyseli tuomarilta.
 

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja maalin teki juuri se pelaaja joka oli yhä paitsiossa. Voihan tuota pienenäkin virheenä pitää, itse en pidä.
Mielestäni toin ihan validin pointin esiin tuosta tuomarivirheen merkittävyydestä.
Jep, minäkin olen äitini mielestä komea.

Sinä vastasit siihen arvostelemalla viestini pituutta, ja nyt jalosti harmittelet keskustelun tasoa. Oukki.
Vinoilen sinulle nyt siksi, koska minua vain yksinkertaisesti turhauttaa, kun yritän purkaa tilannetta ja nähdä vähän syvemmältä, niin vastapuoli tarjoaa vain lyhyitä "en jaksa nyt ottaa kantaa mutta olet väärässä" -tyylisiä vastauksia. Kyllä, minä kirjoitin alun perin vähän pidemmän viestin johon vastasit hyvin lyhytsanaisesti. Etkä myöskään hirveästi huomioinut Kulttimörön viestiä, jossa mainittiin ihan oikeasti valideita pointtejä tilanteesta, kivempi oli tarttua meikäläisen viestin yksityskohtiin. Ja vielä tuosta protestoinnista: näköjään väitteeni, että lukkolaiset eivät protestoineet tilannetta juuri nimeksikään, eikä asiasta esim. ollut lehdistötilaisuudessa mitään mainintaa, voi kuitata vääräksi sillä, kun Mikkola vähän levitteli käsiään maalin jälkeen.

Ei, en pahoittanut mieltäni enkä tarvitse nenäliinoja, mutta ärsyynnyin keskustelun huonoon tasoon. Mielelläni en tällaisia viestejä kirjoita, joten minun puolestani tämä asia voisi olla tässä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep, minäkin olen äitini mielestä komea.


Vinoilen sinulle nyt siksi, koska minua vain yksinkertaisesti turhauttaa, kun yritän purkaa tilannetta ja nähdä vähän syvemmältä, niin vastapuoli tarjoaa vain lyhyitä "en jaksa nyt ottaa kantaa mutta olet väärässä" -tyylisiä vastauksia. Kyllä, minä kirjoitin alun perin vähän pidemmän viestin johon vastasit hyvin lyhytsanaisesti. Etkä myöskään hirveästi huomioinut Kulttimörön viestiä, jossa mainittiin ihan oikeasti valideita pointtejä tilanteesta, kivempi oli tarttua meikäläisen viestin yksityskohtiin. Ja vielä tuosta protestoinnista: näköjään väitteeni, että lukkolaiset eivät protestoineet tilannetta juuri nimeksikään, eikä asiasta esim. ollut lehdistötilaisuudessa mitään mainintaa, voi kuitata vääräksi sillä, kun Mikkola vähän levitteli käsiään maalin jälkeen.

Ei, en pahoittanut mieltäni enkä tarvitse nenäliinoja, mutta ärsyynnyin keskustelun huonoon tasoon. Mielelläni en tällaisia viestejä kirjoita, joten minun puolestani tämä asia voisi olla tässä.
En edes vastannut erityisest sinun viestiisi muuten kuin että olin eri mieltä virheen suuruudesta, enkä kirjoittanut millään muotoa että "en jaksa nyt ottaa kantaa mutta olet väärässä". Kunhan toin esiin että Salmio oli se pelaaja joka ei purkanut paitsiota, ja teki maalin. Hän oli muuten myös se pelaaja joka tuomarivirheen jälkeen sai kiekon. Se olit sinä joka vastasit minun viestiini käytännössä pelkällä vittuilulla. Ja sitten harmistuit ketjun huonoon tasoon. Moro.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Keskialueellahan se kävi, mutta eiköhän sitä voi ilman minkäänlaisia värilaseja todeta, että eipä JYP siitä suurta hyötyä saanut. Tietysti voi painaa kädet korville ja hokea huutaen "säännöt on sääntöjä", mutta kun kyseisessä tilanteessa lukkolaiset jatkoivat pelaamista eivätkä tilannetta juurikaan protestoineet, niin tuskinpa mistään oikeusmurhasta oli kyse. Oli aika lailla eri asia, jos kiekko olisi käynyt vaikkapa puoli metriä keskialueella.

Unohdin eilen lukea tän ketjun.

Mä en ymmärrä nyt sun ajattelutapaa, eihän se protestointi sitä maalia enää peru? Toiseksi paitsio olisi pitänyt viheltää ja tilanteesta ei olisi syntynyt maalia. Ei paljon suurempaa hyötyä voi olla kuin tasoitusmaali..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös