Noniin, tämän ketjun ruikutuksiin suuntaan tai toiseen en sano mitään, kukin kirjoittakoon omien näkemyksiensä pohjalta..mutta huvittavaa luettavaa täältä aina löytää.
Itse olen odotellut paikalla olleiden KooKoolaisten näkemystä pelistä, siitä mikä Kouvolassa mättää, missä epäonnistuttiin ja mikä oli hyvää?
Oma kuvani pelistä on sellainen, että Jokipojat oli vaan pirun kova eilen ja KK ei esittänyt varmasti parastaan. Omassa päässä oli kaaosta, varsinkin kotijoukkueen ekan erän myllytyksessä ja toki kolmannessakin. Yksittäisistä pelaajista isoimmin mieleen jäi Tarkiainen, valitettavasti. Jonkun aikaa kun on lukenut noita KK:n otteluketjuja niin ei tätä kaveria turhaan ole siellä haukuttua, pari potkua jäljessä, aina. Ulkomaalaisista isoD on kyllä pirun hyvä, kova ja nopea. Toomie ei sitten ainakaan eilen sitä nopeuttaan esittänyt.
Jokipojista esiin taas kerran Puustinen, kyllä on mies muuttunut, vai olisiko nyt miehistynyt. Ja Ore on kans, tasaisen varma. Viisikot toimii ja kiekko liikkuu nopeaan tahtiin ukolta toiselle. Ylivoimaankin on saatu uutta otetta, varsinkin tuo Savolainen laitto Puruskaisen tilalle on tuonut paljon uutta yv:hen.
Ja jos muuta, niin itse tykkäsin ainakin kannustuksesta, molemmissa päissä, hyvä meininki! Kouvolassa on homma kehittynyt, samoin meillä..tää tekee hyvää Mestikselle.