La 10.02.07 KOO-VEE - K-Vantaa

  • 967
  • 3

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Pitkästä aikaa olen mielenkiinnolla seurannut Mestistäkin. Aiempi seurantani oli aikana, jolloin oli vielä Haukat- niminen joukkue olemassa. KOO-VEEta olen seurannut ihan sympatiasyistä, sillä aikoinaan Leero Seppänen oli Upi Ylösen ohella ensimmäisiä veskari-idoleitani.

KOO-VEElle tämän päiväinen peli tarjoaa lähinnä kokemusta, mutta Kiekko-Vantaalle peli on tärkeämpi. Voitto tästä varmistaa jatkon, kun taas tasuri tai häviö jättää Salamimiehille sauman, joskin epätodennäköisen.

Mieluusti kuulisin enemmän KOO-VEE -fanien kommentteja sekä pelistä että pelaajista. Ettei jäisi tietoni ihan Heino Pulli -tasolle..
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
fiftyeight kirjoitti:
Voitto tästä varmistaa jatkon, kun taas tasuri tai häviö jättää Salamimiehille sauman, joskin epätodennäköisen.

Korjataan sen verran, että tasurilla K-Vantaa on varmasti playoffeissa. Mestiksessä, kun saa (toistaiseksi) 2 pistettä voitosta.

Itsekin olen mielenkiinnolla seurannut tätä playoff-taistelua sekä TuTon käsittämättöntä voittoputkea. Eilisessä pelissä Vantaa oli sen verran kovalla draivilla mukana, että eiköhän se tänäänkin ota omansa ja mene pudotuspeleihin.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Ikijokeri kirjoitti:
Korjataan sen verran, että tasurilla K-Vantaa on varmasti playoffeissa. Mestiksessä, kun saa (toistaiseksi) 2 pistettä voitosta.
- - -

Kiitos korjauksesta. Tosiaan, tänään mielenkiinto on kyllä Mestiksessä kun pojat hurreissakin ovat näköjään viihteellä. Ei olisi pitkä matka Kirkkonummelle, mutta pitää nyt sairastella vaan kotona.
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Hienoa nähdä K-Vantaa playoffseissa. Tiukille se vetikin, mutta onneksi jätkät tsemppas loppuakohden, välillä se oljenkorsi oli todella ohut, mutta vaikeuksien kautta poffeihin ja tästä vain haastamaan rohkeasti ennakkosuosikki Sporttia.

Hyvä rutiinivoitto, jos Vantaan kohdalla voi tällä kaudella sellaisesta puhua. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös