La 1.4.2023 Otteluseuranta (Liiga)

  • 35 959
  • 899
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
En ymmärrä eroa, ei edes pyrkinyt jarruttamaan, vaan nousi ylös ja kolasi samoilla vauhdeilla veskarin. Aika jännästi arvioit Seppälän teon tahalliseksi ja Pakaraisen (?) teon pelkäksi vahingoksi. Ymmärtäisin ja hyväksyisin näkemyksen jos myöntäisit suosikkijoukkueeksi IFK:n.
Ei ole suosikkijoukkue, mun silmin oli vaan niin kova vauhti, ja oli jäissä, niin ei siinä enää muuteta suuntaa, eli tahaton tilanne.
Eli Seppälä ajoi maalille kovalla vauhdilla ja törmäsi Heljankoon ja tolppaan, siitä jäähy, jos olet pelannut joskus, niin tiedät että kovalla vauhdilla polvillaan liukuessa ei paljon pysty väistelemään, no se siitä, tiukka loppu tulee taas.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Ja jälleen boxiin
 

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei ole suosikkijoukkue, mun silmin oli vaan niin kova vauhti, ja oli jäissä, niin ei siinä enää muuteta suuntaa, eli tahaton tilanne.
Eli Seppälä ajoi maalille kovalla vauhdilla ja törmäsi Heljankoon ja tolppaan, siitä jäähy, jos olet pelannut joskus, niin tiedät että kovalla vauhdilla polvillaan liukuessa ei paljon pysty väistelemään, no se siitä, tiukka loppu tulee taas.
Olen pelannut, olisi pystynyt jarruttamaan. Olisi pystynyt vähintään yrittämään jarrutusta. Nyt ei ollut mitään.

Heljanko --> Taponen
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tyhmäkin tajuaa, jopa minä, että boxista ei pelejä voiteta
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Jos kaikki tommoset vihellettäis ni ei pelattais hetkeäkään 5v5 peliä. Mun mielestä pitäs viheltää noi kaikki, mut mä en ookkaa ammattituomari
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Wire

TAPPI32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei tätä tuomaritoimintaa jaksa enää edes kommentoida enempää. Mitään pyrkimystä kun hyvään tai tasapuoliseen tuomarointiin ei ole tänään näkyvissä.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Tapparalla näihin vajaaseen 2 peliin 14min jäähyjä. Se on ihan liikaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös