Ovat tottuneet siihen että Suomi on aina nurin, eivät siis välttämättä tienneet että nyt sattui oikeasti.Latvalalta toki hienoa reagointia, mutta enemmän kuitenkin pisti silmään se, että kukaan ei välittömästi mennyt katsomaan Suomen vointia.
Ovat tottuneet siihen että Suomi on aina nurin, eivät siis välttämättä tienneet että nyt sattui oikeasti.Latvalalta toki hienoa reagointia, mutta enemmän kuitenkin pisti silmään se, että kukaan ei välittömästi mennyt katsomaan Suomen vointia.
Surkeaa huumoria.Ovat tottuneet siihen että Suomi on aina nurin, eivät siis välttämättä tienneet että nyt sattui oikeasti.
Vieläkö se hakkaa omia harjotuksissa?Antikiekkoilija telonut nyt kahteen peliin kaksi äijää. Eilen oma ja nyt Eemeli.
Vois mennä vahinkona jos kyseessä olis kuka tahansa muu kuin Blood.Nää värilaseilla annetut kommentit on kyllä hauskaa seurattavaa. Esim. KalPa sarjassa pelsuilla huomattavasti vaarallisempia taklauksia. Tässä paljon paskaa säkää
Surkea huumorintaju.Surkeaa huumoria.
Oli eilenkin. Tappara on Tappara, se pitää muistaaOn tässä HIFK kuskin paikalla.
Hyvä tiivistys. Kyllä nyt Mansen päässä katsotaan tätä tilannetta omien tunteiden ja tilanteen seurausten kautta, eikä itse tekoa oikein osata arvioida.Vois mennä vahinkona jos kyseessä olis kuka tahansa muu kuin Blood.
On vaan vitun vaikee pitää tasapainoa jos yläselkään ja puhtaasti numeroihin ajetaan.Eihän tuo mikään teurastus ollut vaan huonoa tuuria. Jos Suomi ei olisi menettänyt tasapainoaan niin tilanteelta oltaisiin vältytty.
En nyt oikein ymmärrä mihin tällä viitataan kun tuosta tuomiosta ei tainneet KalPa-fanit valittaa muuta kuin Okanyn tyhmyyttä.KalPa-kannattajat vois tulla taas kertomaan kuinka Suomi sukelsi äsken kuten tekivät Okany-Roine tilanteessa.
Olet oikeutettu mielipiteeseesi, vaikka se väärä onkin.Surkea huumorintaju.
Sen mitä itse tunnen Bloodia pelaajana ja ihmisenä niin todennäköisesti tajusi tilanteen ja erittäin haki Suomen kauden lopettamista.Hyvä tiivistys. Kyllä nyt Mansen päässä katsotaan tätä tilannetta omien tunteiden ja tilanteen seurausten kautta, eikä itse tekoa oikein osata arvioida.