Onhan se kamalaa kun kokoajan kehutaan.
Jyppi-Anssi yrittää vetää cuulia keskilinjaa, mutta pelin tiimellyksessä sen korkeimmilla hetkillä hyvä käytös unohtuu. Jypin maalipaikoilla alkaa taas Anssin sietämätön naisellinen kirkuminen.
Onhan se kamalaa kun kokoajan kehutaan.
Näyttäis siltä, että fyysisesti parempi vie tän sarjan. Muuten ei isoa eroa joukkueissa.
Fyysisesti parempi taitaa viedä tän sarjan. Muuten ei isoja eroja joukkueissa
Jyppi-Anssi yrittää vetää cuulia keskilinjaa, mutta pelin tiimellyksessä sen korkeimmilla hetkillä hyvä käytös unohtuu. Jypin maalipaikoilla alkaa taas Anssin sietämätön naisellinen kirkuminen.
Pientä lohdutusta tuo sulaminen antaa oman jengin housuun paskomisen jälkeen :)Sinähän reilu kaveri olet!
HPK sulaa hahahah
Jyväskylän pleksit on yhtä hassun hauskat kun sinäkin jos sieltä pomppaa samaan suuntaan takaisin mistä lauotaan
Ei luovuttanut ei, vaikka käytännössä peli oli jo ohi. Kai kerho tulee vielä raivolla kolmanteen, mutta ei noilla rakenteilla nyt vaan ole realistista odottaa enää nousua kun JYP ei, tämän hetken puolustuksesta huolimatta, valitettavasti ole Lukko.Jos kerhon selkä katkeaa/katkeaisi 3 maalista ni ei kyllä ansaitsisikaan mennä jatkoon. JYP oli eile 4-0 häviöllä ja luovuttiko?
Just se, jostainhan sitä lohtua pitää saada !Mikä sulla on huonosti? En muista nähneeni täällä negatiivisia kommentteja Pelsujen täysin raukkamaiseen luovuttamiseen Kuopiossa. Sekö sua jäi vaivaamaan? Se oman joukkueen pettäminen?
No lue mitä nää sun ystäväs kirjoittaa, se ei varmasti siitä pleksistä pomppaa takaisin kyllä sen on osuttava johonkin muuhun kun suoraan pleksiinMitä helvettiä minä juuri luin. Ymmärrän että tuntuu pahalta, mutta nyt menee jo aika naurettavaksi. :D
Kenttämestarin erikoisia sattuu aina silloin tällöin, kun kiekko vaan sattuu olemaan aika hassun muotoinen peliväline.
melkoset antikliimaksit ollu tähän mennessä kummatkin seiskapelit
Ei luovuttanut ei, vaikka käytännössä peli oli jo ohi. Kai kerho tulee vielä raivolla kolmanteen, mutta ei noilla rakenteilla nyt vaan ole realistista odottaa enää nousua kun JYP ei, tämän hetken puolustuksesta huolimatta, valitettavasti ole Lukko.
Samaa mieltä etenkin juuri näissä Playoffeissa.Harvoin olen Rantasen kanssa samaa mieltä, mutta noista käytöskympeistä olen ainakin osittain.
Tuoreet miehet sähisseet tänään hyvin ja rikkoneet hyvin HPK:n peliä
Just se, jostainhan sitä lohtua pitää saada !
Sen verra tätä palstaa lueskellu ja muiden provoamisia ni mietin että miksen itsekkin voisi kantaa korteni kekoon!Mene psykologille, ettei tarvitse tällä provosoida.
Näin tehdään. Kiitos.Ymmärrän. Olen itse istuskellut täällä jo pari viikkoa nauttimassa muiden joukkuiden hyvistä peleistä. Tervetuloa seuraan ja istu alas hyvässä hengessä.
Jep. Jalkoja tuo JYPin peli on kaivannut ja pelaajia, jotka saavat sen paineen toiseen päähän, jolloin vastustaja joutuu juoksemaan perässä ja väsyy. Sundin ja kumppaneitten aloittama mylly ei ihan näkynyt maalin merkeissä, kun Suomela laukaus ei uponnut, mutta helkutin hyvä myllytys lähti ihan vaan sillä liikkelle, että siellä oli tuoreita jalkoja.